خبرهای داغ:
امام جمعه کنگاور:

خانواده ها ازدواج جوانان را آسان تر کنند

امام جمعه کنگاور گفت: خانواده ها در امر ازدواج جوانان از مهریه های سنگین خودداری کرده و آداب و رسوم ازدواج علی (ع) و فاطمه (س) را سرلوحه ازدواج جوانان خود قرار دهند.
کد خبر: ۸۷۳۸۲۰۸
|
۱۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از کنگاور، حجت الاسلام محمد ایوبی در خطبه های نماز جمعه کنگاور به سالگرد ازدواج حضرت زهرا (س) و امام علی (ع) اشاره کرد و گفت: ازدواج سنت مهمی است که امروز دستخوش حوادث و افکار انحرافی شده که اگر توجه نکنیم گرفتاری های فراوان تری را خواهد داشت.
وی گفت: اگر ازدواج از روی بی معرفتی و عشق های ظاهری و هوی و هوس باشد، پایدار نیست و برای فرد آرامش و دوام ایجاد نمی کند.
ایوبی اظهار کرد: آمار طلاق در حال رشد صعودی و افزایش قابل توجهی در کشور ماست و برخی در مدت زمان کوتاهی از زندگی به نتیجه طلاق می رسند.
وی گفت: ازدواج حضرت علی (ع) با کمترین امکانات آغاز شد و با بیشترین برکات پایان یافت در حالی که امروز ازدواج ها با سختگیری و امکانات زیاد آغاز و بدون برکت یا با برکات کم پایان می یابد.
امام جمعه کنگاور همچنین به زندگی، شخصیت و فضایل و مناقب حضرت امام جواد (ع) اشاره و ضمن تسلیت شهادت این امام همام بر تداوم راه نورانی ایشان تاکید کرد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار