خبرهای داغ:
مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه بوئین زهرا:

قرآن رمز سعادت و کرامت انسان است

مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه بوئین زهرا اذعان کرد: سعادت و کرامت انسان از مسائل مهمی است که قرآن کریم به آن توجه و عنایت خاصی داشته است.
کد خبر: ۸۷۳۸۴۲۰
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۱


ابراهیم ترکمن مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه امام حسین(ع)شهرستان بوئین زهرا در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین در ارتباط با جلسات الحافظون بیان کرد: قرآن به عنوان یک دستورالعمل برای زندگی و سعادت همه انسانها است و ما باید این دستورالعمل را در زندگی پیاده نماییم.

وی ادامه داد: فرهنگی و تبلیغات سپاه ناحیه بوئین زهرا پس از فرمایش اخیر مقام معظم رهبری که فرمودند ما باید 10 میلیون حافظ قرآن داشته باشیم برنامه های حفظ قرآن را در قالب طرح الحافظون ها عملیاتی نمود و این طرح امسال به صورت هفتگی در سطح پایوران سپاه ناحیه برگزار می شود.

ترکمند با اشاره به اینکه از آغاز این طرح پیشرفت قابل توجهی در سطح حفظ پایوران سپاه ناحیه به وجود آمده است افزود: این طرح با مربیگری حافظ کل قرآن کریم آقای بهرامعلی گل محمدی و 7 نفر از پایوران به عنوان متربی در سطح ناحیه برگزار می شود.

مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه بوئین زهرا با بیان اینکه هدف گذاری در طرح الحافظون ها برای چهار سال برنامه ریزی شده است ابراز داشت: هدف این طرح حفظ کل قرآن کریم می باشد که با امید به خداوند متعال هر سال قرار است 7 جزء از قرآن کریم توسط متربیان حفظ شود.


2001/ت20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها