خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع)البرز:

مهم‌ترین شاخصه فرهنگ نهادینه کردن سبک زندگی اسلامی است

فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع)البرز اذعان کرد:دشمن گسترش اسلام و اندیشه‌های اسلامی را باعث به خطر افتادن منافع خود می‌بیند و درصدد است فرهنگ اصیل و غالب اسلامی را در جامعه کمرنگ کند.
کد خبر: ۸۷۳۸۵۶۴
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۵

علیرضا حیدری فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان البرز، در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، پیرامون سخنان اخیر مقام معظم رهبری در خصوص ولنگاری فرهنگی اظهار کرد: مقام معظم رهبری چندین سال است که نگران مسئله فرهنگ در کشور هستند و در سخنرانی‌های متعدد خود بارها در خصوص تهاجم فرهنگی، ناتو فرهنگی و هم‌چنین ولنگاری فرهنگی صحبت کرده‌اند.

وی شهید رجایی را به‌عنوان اسوه و الگوی حاکمیت و دولتمداری معرفی کرد و گفت: شهید رجایی تمام کارها و آرمان‌هایش برای انقلاب بود و ما باید حاکمیت و دولتمداری را از ایشان یاد بگیریم تا در زندگی و جامعه امروز خود دچار مشکلاتی چون ولنگاری فرهنگی نشویم.

این مسئول ضربه‌زدن دشمن از طریق مسائل فرهنگی را اصلی‌ترین سلاح دشمنان برای نابودی انقلاب دانست و تشریح کرد: امروز دشمن در مقابل انقلاب، آرمان‌های ان، گسترش انقلاب و گسترش مدیریت اسلامی در سطح جامعه و خاورمیانه احساس خطر می‌کند و راه نجات خود را در ضربه‌زدن به مسائل فرهنگی و نقاط حساس کشور می‌دانند.

حیدری اضافه کرد: دشمن گسترش اسلام و اندیشه‌های اسلامی را باعث به خطر افتادن منافع خود می‌بیند و درصدد است فرهنگ اصیل و غالب اسلامی را در جامعه کمرنگ کند.

فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) با اشاره به اهمیت و نقش شبکه‌های ماهواره‌ای در عدم توسعه مسئله فرهنگ تصریح کرد: شبکه‌های ماهواره‌ای با گسترش مدگرایی خصوصا در نحوه پوشش و ایجاد آسیب‌های اجتماعی، حجاب و عفاف و فرهنگ کشور را به عنوان هدف اصلی خود قرار داده و می‌خواهند ما را از مسیرمان منحرف کنند.

وی ترویج سبک زندگی اسلامی و توجه به سخنان مقام معظم رهبری را راه‌حل رفع مشکلات فرهنگی عنوان کرد و گفت: اگر بتوانیم سبک زندگی ایرانی و اسلامی را که مدنظر مقام معظم رهبری و برگرفته از سیره امامان است را در جامعه گسترش دهیم دیگر شاهد این مشکلات نخواهیم بود.

1102/ت30/ب

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها