دبیر ستادمرکزی اربعین حسینی سپاه:

همه امکانات برای زائرین اربعین در ایران و عراق مهیا شده است

سردار سلیمانی گفت: توصیه می کنیم که زائران اربعین حسینی هیچ گونه خوراکی همراه خود نبرند، چون همه امکانات برای آنها در ایران و عراق مهیا شده است.
کد خبر: ۸۷۴۰۸۶۴
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۳
به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج، سردار یعقوب سلیمانی دبیر ستادمرکزی اربعین حسینی سپاه با اشاره به پیاده روی اربعین حسینی و افرادی و هیئت های که قصد ایجاد موکب در مسیر پیاده روی را دارند، گفت: موسسات مردم نهاد و هیئت هایی که بخواهند در مرزهای خروجی به طرف عتبات عالیات ایستگاه ههای صلواتی دایر کنند توسط سپاه حمایت می‌شوند و امکانات هم مانند چادر و دیگر امکانات در اختیارشان قرار می گیرد.
وی اظهار کرد: مردم عراق میزبان زائرین اربعین حسینی هستند که در این کار به خوبی عمل می کنند و نهادهای مردمی کشورمان نیز در هر جا که نیاز باشد به آنان کمک می نمایند.
دبیر ستادمرکزی اربعین حسینی سپاه تاکید کرد: سپاه در خصوص تسهیل در امر زیارت زائرین اربعینی حسینی هر گونه کمکی لازم باشد، خواهد کرد تا مردم و زائرین بهتر به این امر مهم بپردازند و کسانی هم که بخواند امکانات خود را برای این کار اختصاص دهند، سپاه و بسیج به آنان کمک خواهند که امکانات آنان در اختیار زائرین قرار بگیرد.
سردار سلیمانی افزود: نگاه همه ما باید این باشد که مردم و موسسات در برگزاری این مراسم تقویت شوند و کمک کنیم که این مراسم هر چه باشکوه تر برگزار شود.
وی گفت: توصیه می کنیم که زائران اربعین حسینی هیچ گونه خوراکی همراه خود نبرند، چون همه امکانات برای آنها در ایران و عراق مهیا شده است.
ارسال نظرات