خبرهای داغ:
آیت الله اسلامی:

فرهنگ شکوفا شده وقف در قزوین باید سیر سعودی را ادامه دهد

آیت الله اسلامی در دیدار با کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین گفت: فرهنگ وقف در قزوین شکوفا شده و برای جلوگیری از رکود باید به سیر تکاملی خود ادامه دهد.
کد خبر: ۸۷۴۰۹۵۱
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام  والمسلمین غلامرضا عادل مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین، با آیت الله علی اسلامی نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری دیدار نمود.

آیت الله اسلامی در این دیدار اظهار کرد: مردم استان قزوین از دیرباز همیشه پیشرو و پیش قدم در انجام فرایض اسلامی و دینی بوده و دوست‌دار و محب اهل بیت (ع) و در همه حال پشتیبان از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پشتیبانی می‌نمایند.

وی ادامه داد: استان قزوین استانی با وسعت کم ولی تاثیرگزار در نظام جمهوری اسلامی است و دارای سرمایه های انسانی تاثیر گزار در روند شکل گیری، پیروزی، حفظ و استمرار نظام مقدس اسلامی از ابتدا تا کنون هستند .

نماینده مجلس خبرگان بیان کرد: مردم قزوین از جنجال و حاشیه و شعار بدور هستند و مردمانی عمل گرا و به طبع با افرادی که به دور از جنجال و حاشیه به فکر خدمت به نظام هستند همسو و همراه می‌باشند.

وی افزود:  وقف در جامعه در حال فراگیر شدن است، هر روز شاهد رشد فرهنگ وقف هستیم و این روند از زمان حجت الاسلام مصلحی آغاز و در زمان حجت الاسلام محمدی به شکوفایی رسید ولی چون رضایت به شرایط موجود موجب رکود می شود هنوز با آن مطلوب مد نظر خداوند متعال در حوزه موقوفات و تکریم امامزادگان فاصله داریم و با رهنمودهای مقام معظم رهبری باید در راستای احیاء موقوفات و عمل امنیانه نیات واقفین و تکریم امامزادگان گام برداریم.

آیت االه علی اسلامی در خاتمه اذعان کرد: با نیت و قرب الی الله و به قصد رضای خداوند با قوت و توکل به خداوند منان کار خود را ادامه دهید ما هم از هیچ کمک و همکاری در این مسیر کوتاهی نمیکنیم.

حجت الاسلام غلامرضا عادل مدیر کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین هم در این دیدار اظهار داشت : با تعامل و همکاری علماء، روحانیون  و بزرگان استان در تلاش هستیم گامی موثر در بهینه سازی نیت واقفان در استان برداریم تا شاید گره‌ای از مشکلات جامعه به دست واقفین خیراندیش باز شود.

1004/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها