خبرهای داغ:
برای اولین بار در استان سمنان

حضور طلبه های کمپ نورد در شاهرود

طلبه های گروه تبلیغی مصباح الهدی برای اولین بار در استان سمنان در کمپ های ترک اعتیاد شاهرود حاضر شدند و به برنامه های فرهنگی تبلیغی پرداختند.
کد خبر: ۸۷۴۱۱۶۵
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، گروه فرهنگی تبلیغی مصباح الهدی قم به دعوت معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه شاهرود با حضور در کمپ های ترک اعتیاد این شهر برای اولین بار در سطح استان سمنان اقدام به اجرای برنامه های فرهنگی تبلیغی پرداخته و به عنوان طلبه های کمپ نورد نام خود را ثبت نمودند.

در این برنامه طلبه های با سه هدف کمک به فرآینده ترک اعتیاد،مشاوره و پاسخ به سوالات و مقابله با انحرافات ترک اعتیاد (na) به اجرای فعالیت ورزشی و تبلیغی با معتادان این مراکز پرداختند و اعتقاد داشتند که ضمن کمک به ترک این بلای خانمان سوز باید کاری کرد که این معتادان بعد از ترک اعتیاد دوباره در این منجلاب گرفتار نشوند.

این برنامه که برای نخستین بار در استان سمنان به همت معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه شاهرود اجرا شده است روحانیون آموزش دیده گروه مصباح الهدی ضمن حضور در کمپ های ترک اعتیاد از طریق تشویق معتادان و روحیه دادن به آنها در فرآینده ترک اعتیاد به آنها کمک می کنند.

روحانیون در مدت حضور خود در شاهرود در 5 کمپ اعتیاد شاهرود حاضر شده و در مجموع با 150 نفر از حاضرین در این مراکز گفت و گو نمودند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها