فرمانده سپاه فجر استان فارس:

راهیان نور مصداق مقابله با هجمه فرهنگی است

فرمانده سپاه فجر استان فارس گفت: امروز انتقال فرهنگ دفاع مقدس، جهاد و شهادت به نسل جوان و تحکیم آن از وظایف مهم و تاثیرگذار خادمان شهدا است.
کد خبر: ۸۷۴۲۱۲۱
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۶:۴۱
به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج، فرمانده سپاه فجر استان فارس با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس گفت: افرادی که با خداوند پیمان می‌بندند دو دسته‌اند دسته اول افرادی هستند که با جان، مال و سرمایه حیات خویش در این عرصه حضور پیدا می‌کنند و دسته دوم افرادی هستند که می ‌مانند و وظیفه آنها استمرار بخشیدن به راه شهدا است.
فرمانده سپاه فجر استان فارس خطاب به خادمان شهدا بیان کرد: مسیری که شما طی می‌کنید و حضور در سرزمین ‌های مقدس دفاع مقدس هم در زندگی فردی و هم در زندگی اجتماعی شما اثرات مثبت و بلندی دارد.
سردار غیاثی با بیان اینکه انتقال حقایق دفاع مقدس به نسل‌های آینده بسیار مهم است، خاطرنشان کرد: نسل جدید باید بداند جنگ چگونه به ما تحمیل شد و اینکه پدرانشان و نسل اول انقلاب اسلامی چگونه به میدان مبارزه با دشمن و دفاع از سرزمینشان قدم گذاشتند.
وی با تاکید بر اینکه حقایق جنگ باید به درستی و بدون تحریف به نسل ‌های آینده منتقل شود عنوان کرد: اگر واقعیت دفاع مقدس دچار تحریف شود شاید نسل ‌های آینده خودشان را مفتخر به آن ایستادگی و پایمردی ‌ها ندانند.
فرمانده سپاه فجر استان فارس تصریح کرد: واقعیت صحنه ‌های دفاع مقدس آن چیزی است که شما لمس کرده‌اید و نسل ‌های آینده به آن به عنوان یک گنجینه می‌نگرند.
سردار غیاثی با بیان اینکه راهیان نور و عزیمت جوانان به سرزمین‌های دفاع مقدس یکی از مصادیق مهم و عملی مقابله با جنگ نرم است اظهار داشت: دشمنان انقلاب اسلامی با تمام توان و ابزار به عرصه جنگ نرم فرهنگی وارد شده‌اند.
وی افزود: امروز انتقال فرهنگ دفاع مقدس، جهاد و شهادت به نسل جوان و تحکیم آن از وظایف مهم و تاثیرگذار خادمان شهدا است.
فرمانده سپاه فجر استان فارس با بیان اینکه تربیت نیروی مجاهد تراز انقلاب اسلامی رسالت خادمان شهدا است گفت: استکبار جهانی می‌داند تا زمانی که فرهنگ شهادت در جامعه اسلامی باشد سلطه آنها بر ایران اسلامی امکان ندارد.
وی ادامه داد: خادمان شهدا با دارا بودن فرهنگ بسیجی، جهاد و شهادت در خط مقدم جبهه مقابله با دشمنان انقلاب اسلامی قرار دارند.
سردار غیاثی تصریح کرد: توفیقی که نصیب شما شده است نصیب هر شخصی نمی‌شود و به طور قطع این لطف شهدا بوده و برای شما یک فرصت است که با حضور در این عرصه، خود سازی معنوی و تقویت بصیرت در مسیر جامعه اسلامی حرکت می کنید./
ارسال نظرات