خبرهای داغ:
استاد حوزه و دانشگاه:

عمل به تعالیم قرآني مورد توجه قرار گيرد

استاد حوزه و دانشگاه گفت: ایران اسلامی باید در عمل به تعالیم قرآنی در سراسر جهان پیشگام باشد.
کد خبر: ۸۷۴۲۱۴۱
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۲
به گزارش خبرگزاري بسيج از سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدابراهیم هاشمیان در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به برگزاری مسابقات قرآن کریم اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان در مهرماه امسال و خواست شهدای اسلامی برای توجه به آموزه‌های قرآنی اظهار داشت: شهدا گلچین شدند و رفتند تا بمانند و ماندگار شوند و در حقیقت شاهد تبعیت آن‌ها از تعالیم الهی هستیم.

وی تصریح کرد: امروز ما انسان‌های عادی این‌قدر می‌مانیم تا بمیریم و معلوم نیست سرنوشت ما چه می‌شود؛ در حالی که عمل به تعالیم قرآنی، سفارش به جهاد و مبارزه در راه حق دارد.

استاد حوزه و دانشگاه ادامه داد: خداوند مشتری است و همه انسان‌ها جنس خریداری‌شده هستند و این کالا با عمل و تدبر در آیات قرآن کریم ارزش پیدا می‌کند.

هاشمیان گفت: انسان‌هایی هستند که مثل سیب می‌رسند و خداوند آن‌ها را می‌چیند و شهدا سیبی هستند که خدا آن‌ها را برگزیده و چیده و دست‌چین شده‌اند و البته این از سفارش‌های قرآن کریم است که عمل به این نسخه الهی، انسان را به تکامل می‌رساند.

استاد حوزه و دانشگاه افزود: شهدا انرژی‌زا هستند و امروز دنیا به شهدا افتخار می‌کند؛ جوانان باید دریابند که چه چیزی باعث شد شهیدان در راه حق خون خود را فدا کنند و بدون شک، به چیزی جز عمل به آیات الهی نمی‌رسند.

هاشمیان گفت: ایران اسلامی که مدیون خون شهیدان است و آزادی، اسلام ناب محمدی (ص)، استقلال و پیشرفت علمی و فناوری و صنعت همه از برکات شهیدان است، باید در عمل به تعالیم قرآنی پیشگام باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها