خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین خبر داد:

بهره مندی بیش از 150 نفر از تسهیلات اقتصاد مقاومتی

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین از بهره مندی بیش از 150 نفر از تسهیلات اقتصاد مقاومتی و اشتغال زایی در سطح شهرستان قزوین خبر داد.
کد خبر: ۸۷۴۲۴۳۸
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۰

محرمعلی والدی فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین با تشریح برنامه های بسیج سازندگی این ناحیه اظهار کرد: در سال گذشته بیش از 150 نفر از تسهیلات اقتصاد مقاومتی و اشتغال زایی به میزان 27میلیارد ریال بهره مند شده اند.

وی خاطر نشان کرد: نامگذاری هوشمندانه سال های اخیر با عناوین اقتصادی توسط مقام رهبری بیانگر اهمیت این موضوع مهم در کشور است که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

والدی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در سال های قبل موضوع اقتصاد مقاومتی را همزمان با طرح بحث کار آفرینی مطرح کردند، تصریح کرد: به منظور ایجاد اشتغال و طرح های کارآفرینی بسیج سازندگی ناحیه امام سجاد (ع) قزوین توانسته اقدامات مناسبی را در این راستا انجام دهد.

بسیج نقشی مهم و تأثیر گذار در اقتصاد مقاومتی دارد

این مسئول تأکید کرد: بسیج بعنوان حافظ دستاوردهای انقلاب در شرایط امروز مسئولیت خطیر و مهمی در بحث اقتصاد مقاومتی دارد.

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین تصریح کرد: راهبرد مقام معظم رهبری درباره اقتصاد مقاومتی برای خنثی کردن فشار دشمنان  یک مسیر نورانی و ارزشمندی برای حفظ حرکت انقلاب است و مسیری را هموار می کند که علی رغم تمام فشارهای دشمنان،با کنار زدن مشکلات و با استفاده از منابع داخلی و توانمندیهای مردم،در مورد چالش های اقتصادی کشور برمی آید.

وی یادآور شد: اقتصاد مقاومتی با اشاره دولت، سخنرانی، همایش و سمینار محقق نمی شود بلکه باید بستر را برای آمدن مردم در حوزه اقتصاد فراهم کرد، بسیج به عنوان بزرگ ترین شبکه مردمی می تواند با نفوذ در مردم و بکارگیری آنها در عرصه تولید کشور به دولت کمک کند.

والدی افزود: نیروی عظیم بسیج با در اختیار داشتن افراد متخصص در بدنه خود پا در عرصه علمی کردن کشاورزی، دامپروری، صنایع دستی و سایر مشاغل بومی و محلی گذاشته است تا با افزایش بهره وری و تولید داخلی کشور را از واردات بی نیاز نماید.

رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات شهرستان قزوین ابراز کرد: بهترین راه برای ایجاد مشاغل و رونق اقتصادی، ایجاد بنگاه های زود بازده و کارگاه های کوچک خانگی است که با هزینه کمتر در زمان کوتاهتری بازدهی بیشتری دارند.

وی در خاتمه مشکل اصلی در ایجاد مشاغل زود بازده را موانع پیچیده دارای کرد و گفت: دولت باید در وضع موانع و بهبود زیرساخت های تولید در کشور اقدام کرده و موانع پیجیده اداری را از سر راه کارآفرینان و تولیدکنندگان داخلی بردارد.

4001/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها