خبرهای داغ:
معاون اجرایی سپاه استان سمنان:

شجره طيبه صالحين تشكل نظام مند بسيج است

معاون اجرایی سپاه استان سمنان گفت: شجره طیبه صالحین تشکل نظام‌مند معرفتی، تربیتی ، بصیرتی و مهارتی برای سطوح مختلف بسیجیان سازمان بسیج مستضعفین است.
کد خبر: ۸۷۴۲۵۰۱
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۴
علی خالقیان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري بسيج در سمنان، اظهار داشت: شجره طیبه صالحین تشکل نظام‌مند معرفتی، تربیتی ، بصیرتی و مهارتی برای سطوح مختلف بسیجیان سازمان بسیج مستضعفین است که با استفاده از ظرفیت های عظیم و پایان ناپذیر نظام و انقلاب اسلامی، موجبات ارتقای آحاد بسیجیان را در ابعاد مختلف فراهم می كند.

وي افزود: این شجره طیبه جهت تقویت ایمان، تعمیق اعتقادات، معنویت افزایی، بصیرت افزایی، ارتقاي مهارت ها و رفتارسازی اسلامی در تمام ابعاد فردی و اجتماعی بسیجیان و با هدف انسان سازی، کادرسازی و شبکه سازی در لایه ها و سطوح مورد نیاز نظام اسلامی به قوت به کار خود ادامه می دهد تا انشاء الله در سایه مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی)تمدن اسلامی تشکیل و پرچم انقلاب اسلامی به دست مبارک آقا امام زمان (عج الله) برسد.

معاون اجرایی سپاه استان سمنان بيان داشت:‌معاونت تعلیم و تربیت سازمان بسیج در سال 95 با توجه به مطالبات مقام معظم رهبری و جهت ارتقای سطح کیفیت کار صالحین تغییر در ارکان اصلی این شجره طیبه صالحین را در برنامه های خود اجرایي كرده است؛ بنابراين به همین خاطر جهت ارتقای سطح شبکه سازی در صالحین استان مدیر محترم اساتید و استادیاران؛ آقاي امام پور از سازمان بسیج به همراه هیأت خاصی از حلقات بازدید و ضمن دیدار با فرمانده محترم سپاه استان سردار شاهچراغی طرح انتخاب استادیاران نواحی را توضیح و شرح دادند.

خالقيان اذعان داشت: در یک کارگروه دو روزه با حضور حاج آقای امام پور واعضای اصلی کمیسیون انتخاب استاد یاران و با شرکت فرماندهان نواحی و مسئولین تعلیم و تربیت انتخاب استاد یار جهت هر ناحیه و شهرستان صورت پذیرفت در این نوع از شبکه سازی در هر شهرستان و نواحی که دارای بیش از سه حوزه بودند یک استادیار برادر و یک استادیار خواهر انتخاب شد.

وي گفت:‌استادیاران به مدت 2 سال منصوب شده و و ظیفه دارند که با سرمربیان ناحیه ی خود در شهرستان ارتباط و تعامل عمیق ایجاد كنند تا با برنامه ریزی جامع وبهتر سرمربیان و مربیان در کار تربیتی متربیان به خوبی عمل كنند.

معاون اجرایی سپاه استان سمنان خاطرنشان كرد: بعد از پایان کمیسیون انتخاب ستاد یاران اعضای اصلی ای کمیسیون به همراه حاج آقای امام پور خدمت حضرت آیت الله شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان سمنان رسید ند وبه معظم له که مقام استادی در شجره طیبه صالحین را دادند و گزارش کاملی از کارگروه دو روزه ونتایج انتخابات حاصله را بیان داشتند و در این دیدار حضرت آیت الله شاهچراغی فرمودند شجره طیبه صالحین یکی از برکات مهم جمهوری اسلامی است و کار در صالحین پر خیر و برکت است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها