خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام صادق(ع) آبیک:

دولتمردان باید در اجرای حرکت‌های جهادی با سپاه همسو باشند

مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه ناحیه امام صادق(ع) آبیک با اشاره به اینکه همسو بودن دولت با بسیج سازندگی به سرعت و رشد کشور کمک می‌کند گفت: اردوهای بسیج سازندگی گامی در جهت رفع محرومیت در کشور است.
کد خبر: ۸۷۴۲۵۱۳
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۸

حجت‌الاسلام محمد پنجی مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه ناحیه امام صادق(ع) شهرستان آبیک در حاشیه بازدید از اردوهای ۷ روزه جهاد سازندگی در روستای شهرآباد در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین اظهار کرد: مسئولین دولتی باید به تعهدات خود پایبند بوده و مصوبات خود را اجرایی کنند.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با هیأت دولت خاطر نشان کرد: دولتمردان باید طوری رفتار کنند که مردم خدمت آنان را احساس کنند و این را بدانند که عده‌ای دغدغه رفع مشکلات آنها را دارند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه ناحیه امام صادق(ع) شهرستان آبیک عنوان کرد: هر کسی یک عمل صالح انجام دهد این عمل نیک به نام خودش ثبت خواهد شد و به سمت وی برمی‌گردد.

حجت‌الاسلام پنجی ادامه داد: هر عملی یک عکس‌العملی دارد و با هر نیتی هر کاری انجام دهیم نیت آن عمل به سمت ما بر می‌گردد و یک عکس‌العمل از خود به جا می‌گذارد.

این مسئول اذعان کرد: حضور در اردوهای جهاد سازندگی علاوه بر اینکه باعث سازندگی کشور و مناطق محروم می‌شود باعث خودسازی نیز خواهد شد و فرد با حضور در این اردو به خودسازی و پرورش روح خود می‌پردازد.

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه امام صادق(ع) با اشاره به حضور اقشار مختلف مردم در اردوهای جهاد سازندگی مطرح کرد: بعد از انقلاب اسلامی تمامی اقشار از جمله پزشک، مهندس، معلم و بسیاری از اقشار دیگر با هم در ساختن کشور همراه شدند و در قالب بسیج سازندگی آماده به خدمت رسانی می‌باشند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه درسپاه ناحیه امام صادق(ع) شهرستان آبیک افزود: هر یک از اقشار رشد و پرورش دهنده قسمتی از سبک زندگی اسلامی هستند.

حجت‌الاسلام پنجی خدمت‌رسانی را وظیفه تمامی ارگان‌ها و مردم دانست و تصریح کرد: خدمت‌رسانی مربوط به یک ارگان و قشر خاص نیست بلکه همه باید دست به دست هم دهند تا بتوانیم کشوری آباد و پیشرفته داشته باشیم.

این مسئول با تأکید بر اینکه مسئولان دولتی باید در راستای خدمت‌رسانی به خصوص در بحث اردوهای جهاد سازندگی با بسیج و سپاه همگام باشند، عنوان کرد: اگر سپاه و بسیج این حرکت جهادی را انجام می‌دهند مسئولان شهرستانی باید با همسو بودن خود در راستای تحقق اهداف بسیج سازندگی اقدام کنند.

وی یادآور شد: تعریف بسیج سازندگی از  محرومیت، منطقه محروم و محرومیت‌زدایی و به عبارت دیگر فقر و فقرزدایی، اوقات فراغت، توسعه و تمام تعاریف مربوط به آن از جمله توسعه یافتگی و توسعه همه‌جانبه و سایر اصلاحات مورد کاربرد در این طرح، از جمله مواردی هستند که ارائه تعریف دقیق و روشن از آنها متناسب با موضوع مورد نظر اجتناب ناپذیر است.

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه امام صادق(ع) افزود: ارائه این تعاریف می‌تواند نقش اساسی در ایجاد همزبانی برای پاسخ به سوالات و تهیه طرحهای مناسب و مورد نیاز داشته باشد.

حجت‌الاسلام پنجی در پایان یادآور شد: مسئولین شهرستان آبیک باید با حضور خود در روستاهای دور افتاده و همراه بودن با بسیج سازندگی نور امید را در دل مردم زنده کنند تا مردم بدانند که تنها نیستند.

6001/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها