خبرهای داغ:
با حضور وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشكي

برگزاری مراسم افتتاح مركز تصويربرداري اف.ام.آر.آي بيمارستان امام حسين ع شاهرود

با حضور وزير بهداشت؛ مركز تصوير برداري اف.ام.آر.آي شاهرود افتتاح شد.
کد خبر: ۸۷۴۲۹۶۶
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سيد حسن قاضي زاده هاشمي و تنی چند از مسئولین استانی و شهرستانی در مراسم افتتاح مركز تصويربرداري اف.ام.آر.آي بيمارستان امام حسين (ع) شاهرود حضور يافتند.

رئيس دانشگاه علوم پزشكي شاهرود در مراسم افتتاح این مرکز با بیان اینکه این مرکز با اعتبار شش ميليارد و ۹۸ ميليون تومان و در ساختماني با ۲۰۰ مترمربع احداث شده است اظهار کرد: اين مركز با اعتبارات ملي و با هدف ارتقا تصويربرداري از نقاط مختلف بدن شامل ستون فقرات، مجراي صفراوي و كيسه صفرا، تصويربرداري از كليه ها و مجاري ادراري، آنژيوگرافي مغز و اندام، اسپكتروسكپي، تصويربرداري ماده سفيد مغز، تصويربرداري برست، تصوير برداري جفت و جنين با اعتباري معادل هفت ميليارد تومان در مدت ۴۵روز احداث شده است.

سيد عباس موسوي همچنين اظهار داشت: مجموع زيربناي اين مجتمع ۴۰۰مترمربع شامل ۲۰۰مترمربع زيربناي ساختمان متصل به پروژه پلي كلينيك و ۲۰۰مترمربع زيربناي تاسيسات است.

وي افزود: اين ساختمان به دستگاه ژنراتور برق اضطراري دستگاه يوپي اس سيستم خنك كننده چيلر و پست برق كامپكت مجهز است.

رئيس دانشگاه علوم پزشكي شاهرود همچنين گفت: فانكشنال ام آر آي، تصويربرداري دي سيوژن، تصويربرداري پي سيوژن از مغز با قدرت بالا از جمله سرويس هاي تخصصي و فوق تخصصي مركز تصويربرداري اف.ام.آر.آي بيمارستان امام حسين (ع) است.

موسوي در ادامه تصريح كرد: دستگاه ام آر آي اين مركز با قدرت ۵.۱تسلا آماده ارائه سرويس هاي تخصصي و فوق تخصصي به بيماران است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها