همزمان با هفته دفاع مقدس؛

مسابقه "شمیم شهادت" در رشتخوار برگزار می شود

همزمان با فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و یادواره شهدای تیپ ۱۷۷ ارتش شهدای شهرستان های رشتخوار، تربت حیدریه، زاوه و خواف، مسابقه «شمیم شهادت» در رشتخوار برگزار می شود.
کد خبر: ۸۷۴۳۱۷۳
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۱
مهدی یپرم، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشتخوار در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، گفت: همزمان با فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و یادواره شهدای تیپ ۱۷۷ ارتش شهدای شهرستان های رشتخوار، تربت حیدریه، زاوه و خواف، مسابقه «شمیم شهادت» ویژه علاقه مندان به فرهنگ ایثار و شهادت در شهرستان رشتخوار برگزار می شود.
 
وی ادامه داد: این مسابقه کتبی به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رشتخوار و با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران ویژه دلدادگان به فرهنگ ایثار و شهادت و با هدف زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای تیپ ۱۷۷ ارتش صورت می گیرد.
 
 
یپرم در ادامه افزود: علاقه مندان برای شرکت در این مسابقات می توانند با تهیه سوالات آن از محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رشتخوار، پس از پاسخ دهی به سوالات این مسابقه پاسخ های خود را حداکثر تا ۳۱ شهریورماه جاری به اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان تحویل دهند.

وی از برگزاری نمایشگاه کتاب در این هفته با تخفیف ۵۰ درصدی خبر داد و اذعان داشت: همچنین با قرار گرفتن در هفته دفاع مقدس نمایشگاه از آثار نقاشی و خوشنویسی هنرمندان رشتخواری دایر خواهد شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رشتخوار تصریح کرد: مسابقه شعر آلاله های جاوید در قالب رباعی و کلاسیک نیز همزمان با هفته دفاع مقدس در این شهرستان برگزار خواهد شد، علاقه مندان می توانند آثار و اشعار خود را به این اداره تحویل دهند.

یپرم در پایان از برگزاری محفل انس با قران کریم با حضور قاریان برتر شهرستانی و استانی نیز در ایام هفته دفاع مقدس خبر داد.
 
 
یادآور می شود، یادواره ۳۶۶ شهید تیپ ۱۷۷ پیاده ارتش شهرستان های تربت حیدریه، رشتخوار، زاوه و خواف همزمان با هفته دفاع مقدس سال جاری برگزار خواهد شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها