خبرهای داغ:
علمای شهرستان ثلاث باباجانی مطرح کردند؛

نمی توان به بهانه های توخالی از ورود حجاج جلوگیری کرد/دولت عربستان باید در قابل فاجعه منا پاسخگو باشد

امام جمعه شهرستان ثلاث باباجانی ماموستا ملا احمد شیخی و امام جمعه بخش ازگله ماموستا ملا محمد براتی ضمن محکوم کردن اقدام عربستان ، خواستار عدم بهانه گیری از ورود حجاج ایرانی و پاسخگو بودن مسئولان عربستانی در مورد حادثه منا شدند.
کد خبر: ۸۷۴۳۴۷۱
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، امام جمعه شهرستان ثلاث باباجانی ماموستا ملا احمد شیخی بیان داشت: نمی توان به بهانه های توخالی از ورود حجاج جلوگیری کرد.
 
امام جمعه شهرستان ثلاث باباجانی اقدام آل سعود در جلوگیری از ورود حجاج به این کشور از جمله حکام ایرانی را محکوم کرد و با تاکید بر اینکه باب بیت الله الحرام باید به روی همه مسلمانان باز باشد.
 
وی تصریح کرد: به هیچ بهانه ای نمی توان مانع از این اقدام شد وی انجام حج را از اعمال خاصه اسلام عنوان کرد و گفت: نمی توان به بهانه های توخالی مانع از جلوگیری حجاج به بیت الله الحرام شد.
 
امام جمعه بخش ازگله ماموستا ملا محمد براتی نیز گفت: دولت عربستان باید در قابل فاجعه منا پاسخگو باشد.
 
وی اظهار داشت: اقدام عربستان در جلوگیری از ورود حجاج به لحاظ شرعی و قانونی نادرست است و ما به شدت این اقدام را محکوم کرده و دولت سعودی هم باید مسئولیت این اقدام را بر عهده بگیرد.وی به فاجعه منا در مراسم حج سال گذشته اشاره کرد و افزود: عربستان به عنوان خادم حرمین باید تامین کننده امنیت حجاج می بود که این کار را نکرد و باید پاسخگو باشد.
 
امام جمعه اهل سنت ازگله با اشاره به بی کفایتی آل سعود گفت: آل سعود به بازیچه دست استکبار جهانی تبدیل شده و به همین دلیل صلاحیت مدیریت حج را ندارند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار