خبرهای داغ:
مسئول بسیج رسانه سپاه قزوین خبر داد:

برگزاری طرح ولایت ویژه اصحاب رسانه استان قزوین

مسئول بسیج رسانه سپاه استان قزوین از برگزاری طرح ولایت اصحاب رسانه با هدف ایجاد بصیرت سیاسی بین اصحاب رسانه استان قزوین خبر داد.
کد خبر: ۸۷۴۴۱۰۰
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۵

محمد سرباز مسئول بسیج رسانه سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین، در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، از برگزاری طرح ولایت ویژه اصحاب رسانه استان قزوین خبر داد و اظهار کرد: برنامه ریزی‌ها برای زمان برگزاری این طرح به صورتی انجام شده است که مصادف با دهه ولایت و مابین دو عید قربان و غدیر قرار گیرد.

سرباز ایجاد بصیرت سیاسی برای اصحاب رسانه استان را هدف برگزاری این طرح عنوان کرد و گفت: به جهت افزایش بصیرت اصحاب رسانه و ایجاد فضای مناسب برای بهره مندی از مبانی اسلام  و نزدیک کردن خبرنگاران و کار رسانه به محور اسلام، دو نشست تخصصی در این طرح صورت خواهد گرفت.

وی ادامه داد: نشست تخصصی رسانه و سیاست با سخنرانی حجت‌الاسلام مرتضی حسینی نماینده سابق مردم قزوین و آبیک در مجلس شورای اسلامی، ساعت 8 و نیم صبح روز چهارشنبه مورخ 24 شهریور ماه سال جاری در حسینیه حاج‌آقا موسوی شالی و دفتر آقای حسینی دایر می‌شود.

 سرباز تصریح کرد: در ادامه نشست تخصصی اخلاق در رسانه بصورت جلسه پرسش و پاسخ، ساعت 11 صبح روز چهارشنبه با بهره مندی از محضر حجت‌الاسلام عبدالکریم عابدینی در دفتر ایشان واقع در خیابان شهدا روبروی مسجد شیخ الاسلام برگزار خواهد شد.

وی با یادآور شدن نشست تخصصی هفته گذشته در کانون جوانان بسیج از اعطای گواهی پایان دوره در پایان این طرح به شرکت کنندگان خبر داد.

1101/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها