خبرهای داغ:
رئیس شورای فرهنگ عمومی استان سمنان:

رهبری همواره فرهنگ‌ساز هستند/ فرهنگ قرآنی دشمنان اسلام را سرکوب می‌کند

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان سمنان گفت: رهبری همواره فرهنگ‌ساز هستند و امروز فرهنگ قرآنی دشمنان اسلام را سرکوب می‌کند.
کد خبر: ۸۷۴۵۲۶۹
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، آیت‌الله سیدمحمد شاهچراغی در آستانه برگزاری مسابقات قرآن کریم اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان در گفت و گو با خبرنگاران در مورد اهمیت قرآن در زندگی و لزوم ترویج فرهنگ قرآنی اظهار داشت: مقام معظم رهبری همیشه در سخنانشان حرف‌های نو و تازه‌ای دارند و یکی از ویژگی‌های معظم‌له این است که فرهنگ‌ساز هستند.

وی تصریح کرد: فرهنگ‌سازی کار آسانی نیست و یکی از کارهای فرهنگی رهبر حکیم انقلاب اسلامی، «جهاد کبیر» است؛ جهاد اصغر، جهاد اکبر و جهاد افضل داریم، اما ایشان کار فرهنگی که بر آن همواره اشاره داشتند، جهاد کبیر است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان سمنان با بیان اینکه ترویج فرهنگ قرآنی باید از الزامات همیشگی مردم و مسؤولان باشد، اظهار داشت: جهاد کبیر یعنی عدم اطاعت از دشمن و باید دشمن را شناخت و راه‌های نفوذ دشمن را دانست و از آن طریق اطاعت نکرد؛ قرآن کریم همه این راه‌ها را به ما نشان داده است.

شاهچراغی اضافه کرد: اطاعت نکردن از دشمن یکی از حرف‌های مهمی است بود که رهبری همیشگی بر آن تأکید دارند و این جهاد سختی است که از دشمن اطاعت نکنیم.

وی تصریح کرد: اگر کشور مقتدر باشد، به دشمن امتیاز نمی‌دهد؛ بلکه امتیاز از او می‌گیرد و اشاعه فرهنگ قرآنی به اقتدار ایران اسلامی می‌افزاید.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان سمنان همچنین با اشاره به موسم حج و افزایش توجه به کلام الهی در این بازه زمانی ادامه داد: زائران ایرانی برایشان این سفر نورانی امسال میسر نشد و خائنان حرم و آل‌سعود نگذاشتند که حج ابراهیمی و برائت از مشرکین برای حجاج ایرانی صورت گیرد؛ اما نباید از قرآن دور شد و در این زمان لازم است به کلام الهی بیشتر روی آورد.

شاهچراغی گفت: مسؤولان سازمان حج و زیارت تلاش خودشان را کردند؛ اما نتیجه‌ای نداشت و حج امسال برای ایرانیان انجام نگرفت؛ جهان اسلام باید برای حرمین شریفین فکری کند و آل‌سعود مزدور که تابع آمریکا هستند، را بر حسب کلام و وعده الهی سر جایش بنشاند.

وی تصریح کرد: جهان اسلام باید دست آل‌سعود را از حرمین شریفین قطع کند و خودش این حرمین شریفه را به دست گیرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها