خبرهای داغ:
جانشین تیپ32 انصارالحسین(ع) استان همدان مطرح کرد

امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر سدی در برابر ابرقدرت‌ها

جانشین تیپ32 انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: از دستاوردهای فریضه امربه معروف و نهی ازمنکر احیای تمام دستورات دینی است که در صورت تحقق هیچ ابرقدرتی نمی‌تواند این جامعه را دگرگون کند و همچون سدی در برابر آنها خواهد بود.
کد خبر: ۸۷۴۵۴۹۷
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۴

سرهنگ ولی بهاریان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به کم‌رنگ شدن فریضه امربه معروف ونهی ازمنکر در جامعه اظهار داشت: امر به معروف و نهی از منکر از اصول عملی اسلام است.

وی افزود: امر به معروف و نهی از منکر از بهترین و عظیم‌ترین فرایض دینی در اسلام و فقه اسلامی است و با توجه به وضعیت کنونی جامعه انجام این دو فریضه الهی ضروری است.

جانشین تیپ32 انصارالحسین(ع) استان همدان تصریح کرد: طی سال‌های اخیر این دو فریضه الهی در جامعه کمرنگ شده و حتی به صورت تذکر لسانی هم انجام نمی‌پذیرد.

وی ادامه داد: در جامعه امروزی با توجه به گسترش فرهنگ غربی و متاسفانه اهمیت ندادن بعضی از مسئولین ذی‌ربط نیاز ضروری و اضطراری به این دو فریضه وجود دارد و اگر در انجام این دو فریضه کوتاهی انجام گیرد قطع به یقین در سال‌های آینده مشکلات زیاد خواهیم داشت.

بهاریان با بیان اینکه بهترین معروف ایمان به خدا و بدترین منکر فروختن دین به دنیاست، ابراز داشت: از دستاوردهای فریضه امربه معروف و نهی ازمنکر می‌توان اطاعت از خداوند و احیای تمام دستورات دینی را نام برد که در صورت تحقق هیچ ابرقدرتی نمی‌تواند این جامعه را دگر گون کند.

وی با اشاره به منویات و تأکیدات رهبر انقلاب بر نهادینه کردن فرهنگ امربه معروف و نهی از منکر در جامعه عنوان کرد: برای داشتن جامعه‌ای مستحکم احیای این امر ضروری است.

جانشین تیپ32 انصارالحسین(ع) استان همدان خاطرنشان کرد: نقطه مقابل امربه معروف و نهی از منکر، تهاجم فرهنگی است که به تضعیف این دو فریضه می‌پردازد و اگر فرهنگ‌های غلط وارد جامعه شود از درون جامعه را می‌پوساند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار