خبرهای داغ:
در سالگرد فاجعه غم بار منا

دیدار رئیس سازمان حج و زیارت با خانواده شهدای منا استان سمنان

مهندس اوحدی معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سازمان حج و زیارت با خانواده های شهدای منای استان سمنان دیدار و گفتگو کردند.
کد خبر: ۸۷۴۵۷۲۱
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، مهندس اوحدی معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سازمان حج و زیارت با خانواده های شهدای منای استان سمنان دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار مهندس اوحدی ضمن بیان اتفاقات و حوادث سال گذشته منا و سختی ها و شرایط موجود در آن حادثه گفتند: طبق فرمایش مقام معظم رهبری باید یاد و خاطره شهدای منا را گرامی داشت و این حادثه نباید فراموش شود.

رئیس سازمان حج و زیارت اطلاق واژه مقدس شهید از طرف مقام معظم رهبری را زیباترین واژه دانسته و گفتند: اگر غیر از این بود ظلم به شهدا و خانواده های آنان بود.مظلومیت  شهدای منا از مظلومیت شهدای جنگ هم بالاتراست. عظمت شهداء آنقدر بزرگ است که امام راحل فرمودند خانواده های شهدا چشم و چراغ این ملتند.

وی با بیان اینکه مطالبات به حق خانواده های شهدای منا باید استیفا شود گفتند: بیمه خانواده ها 100 درصد پوشش داده شد ومعافیت مالیاتی از ارث نیز برای خانواده شهدای منا درنظر گرفته شد. مهندس اوحدی در ادامه توضیح دادند که امسال 46 فرزند شهید منادر دانشگاه قبول شدند و برای اولین بار برای سالگرد شهدای منا ستادی با محوریت بنیاد شهید تشکیل گردیده است.

در ادامه مراسم دیدار با خانواده های شهدا،  با اهدای لوح با تصویر شهدای منا از خانواده های آنان تجلیل بعمل آمد.

دیدار با خانواده شهدا با حضور ریاست محترم سازمان حج و زیارت استان سمنان حاج آقای میرقاسمپور و تنی چند از مسئولین استانی در در سطح استان سمنان انجام گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها