خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحيه سمنان:

ترويج فرهنگ ولايت مهمترين هدف بازخواني واقعه غدير است

فرمانده سپاه ناحيه سمنان گفت: ترويج فرهنگ ولايت از جمله مهمترين هدف بازخواني واقعه غدير است.
کد خبر: ۸۷۴۵۹۸۲
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از سمنان، جلسه هماهنگی اجرای برنامه های باستانی واقعه غدیر،هفته دفاع مقدس و رزمایش سال 95 با حضور فرمانده سپاه ناحیه سمنان و فرماندهان حوزه های مقاومت در سالن جلسات سپاه ناحيه سمنان برگزار شد.

در این جلسه منصور شوقانی فرمانده سپاه ناحیه سمنان بیان کرد: عید غدیرخم از جمله مهمترین و با ارزشمندترین اعیاد مسلمانان است و این برنامه به صورت تلفیقی همراه با پیاده روی خانوادگی با محوریت عید غدیر خم انجام می شود.

وي برنامه بازخوانی واقعه غدیر را یکی از برنامه های شاخص دانست و ادامه داد: تمام مجموعه ها و حوزه های مقاومت باید تلاش خود را برای بهتر برگزار شدن برنامه ها داشته باشند و از ظرفیت بسیج و بسیجیان نیز نهایت استفاده را کنند؛ چراکه این برنامه در راستای ترویج فرهنگ ولایت و امامت است.

فرمانده سپاه ناحيه سمنان تصریح کرد: پیاده روی خانوادگی نیز به مناسبت گرامیداشت و آغاز هفته دفاع مقدس و همچنین عید غدیرخم به همراه اهدای جوایز نفیس در این برنامه برگزار می شود.

شوقاني در خصوص زمان و مکان برگزاری بازخوانی واقعه غدیر افزود: این برنامه در روز سي ام شهريور ماه رأس ساعت 7:30صبح در محل پارک کوستان سمنان برگزار می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها