خبرهای داغ:
امام جمعه سگزآباد:

شهدای مدافع حرم دنباله رو شهدای صدر اسلامند

امام جمعه سگز آباد در مراسم یادبود شهید گل‌مجمد غلامی گفت: زنده بودن شهدا را می‌توان از مراسم تشییع آنان درک کرد.
کد خبر: ۸۷۴۶۵۵۴
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام بهاءالدین آقا حسینی در مراسم یادبود شهید مدافع حرم، گل محمد غلامی از رزمندگان تیپ فاطمیون با بیان اینکه شهدا طبق فرموده صریح آیات قرآن زنده اند و نزد خدا روزی می‌خورند اظهار کرد: زنده بودن شهدا را می توان از مراسم تشییع و تدفین این عزیزان متوجه شد.
وی با اشاره به اینکه اهل بیت چون تمام هستی خود را به خدا تقدیم کرده اند عزیزند افزود: متوکل 17 بار قبر امام حسین (ع) را با خاک یکسان کرد اما امروز پس از 1400 سال امام حسین (ع) بر دل ها حکمرانی می کند.
آقا حسینی با تاکید بر اینکه عمر کوتاه شهدای مدافع حرم بسیار عزیز است چون در این عمر کوتاه خود با خدا معامله کرده اند ابراز کرد: نهایت عزت بنده در این است که در یک میدان عظیم تمام هستی و نیستی خود را تقدیم خدا نموده است یعنی همان کاری که شهدای مدافع حرم در نهایت خلوص نیت انجام داده اند.
امام جمعه سگزآباد شهادت را آرزوی تمام پیامبران الهی برشمرد و با ذکر حدیثی از پیامبر اکرم (ص) که می فرمایند: اولین قطره خونی که از شهید جاری می‌شود تمام گناهانش بخشیده می شود خاطر نشان کرد: هدف و راه و آثار شهید ارزنده است اما قرآن بالاتر از این را می فرماید و می گوید: این ها نزد من روزی می خورند اما شما نمی فهمید.
وی در پایان با اشاره به اینکه امروز تمام دغدغه مقام معظم رهبری، اسلام است و این اسلام چه در اعتقادات شیعه و چه سنی فرقی ندارد و جمهوری اسلامی در عمل آن را نشان داده است گفت: شیعه و سنی با هم برادرند اما قضیه وهابیت جداست چون این فرقه، خلف نامشروع انگلیس است.
2001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها