خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های شاهرود

پایان اردوهای جهادی تابستانه بسیج دانشجویی دانشگاههای شاهرود

جلیلی گفت: اردوهای جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه های شاهرود در تابستان با برگزاری اختتامیه پایان یافت.
کد خبر: ۸۷۴۷۱۹۵
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۰

محمد جلیلی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به پایان اردوهای جهادی تابستانه گروه های جهادی دانشجویی اظهار کرد: حرکتهای جهادی صرفاً یک کار عمرانی یا فرهنگی یا اردوی خودسازی نیست، بلکه مجموعه جامعی است که آثار و برکات آن, در سه حوزه (مردم و اهالی مناطق محروم،شرکت کنندگان در این حرکتهاو مسئولان و مدیران منطقه ای) قابل بررسی است.

وی افزود: در نهایت رایج ترین و آخرین هدفی که در اردوهای جهادی پیگیری می شود؛ خدمت رسانی به مردم است. این خدمت رسانی شامل کارهای عمرانی ، فرهنگی،‌ مذهبی ، ورزشی و ... است اما گرچه وجود کار عمرانی برای تحقق مابقی اهداف اردوهای جهادی امری لازم است لیکن نباید این نکته را فراموش کرد که اثربخشی در حوزه های فرهنگی به شرط رقم زدن تعاملی اسلامی با محرومین از پتانسیل های بالقوه فضاهای اردوهای جهادی است.

جلیلی تصریح کرد: اردو های جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه های شهرستان شاهرود به استعداد 77 نفر در قالب گروه جهادی 3 روزه و 500 نفر در قالب گروه جهادی 10 روزه  در بخش های کالپوش شهرستان میامی و بیارجمند،طرود و بسطام شهرستان شاهرود و استان خراسان جنوبی در عرصه های عمرانی ، آموزشی و فرهنگی برگزار شد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های شاهرود با اشاره به همکاری دستگاه های مختلف گفت: جا دارد از همکاری و مساعدت کلیه مسئولین شهرستان، بسیج دانشجویی استان، فرمانداریهای شاهرود و میامی، نواحی مقاومت بسیج سپاه شاهرود و میامی ،بخشداریها و دانشگاهای سطح شهرستان در مساعدت و همراهی جهادگران بسیجی تقدیر و تشکر نماییم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها