خبرهای داغ:
جانشین فرماندهی سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین خبر داد:

نمایش واقعه غدیر در شهر محمودآباد نمونه

جانشین فرماندهی سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین از اجرای نمایش بازسازی واقعه بزرگ تاریخی غدیرخم در شهر محمود آباد نمونه خبر داد.
کد خبر: ۸۷۴۷۲۰۶
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۰

امیرعلی حسینیانی جانشین فرماندهی سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین در گفت و گوی اختصاصی  با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین اظهار کرد: بازسازی واقعه بزرگ تاریخی غدیر به همت این ناحیه و ادارات، نهادها و سازمانهای فرهنگی شهرستان و شورای اسلامی و شهرداری محمود آباد نمونه روز دوشنبه 29شهریور ماه ساعت 16:30 در بلوار دکتر حساب، انتهای خیابان 30 متری شهرداری محمود آباد نمونه برگزار خواهد شد.

حسینیانی هدف از بازسازی این واقعه بزرگ را رساندن پیام غدیر به آینده گان دانست و تصریح کرد: ما باید بتوانیم با چنین برنامه‌هایی پیام غدیر را نیز مانند عاشورا به تمام شیعیان و مسلمان جهان برسانیم.

وی خاطرنشان کرد: روز غدیر، یکی از بزرگترین رویدادهای تاریخی اسلام است و حلقه اتصال بین نبوت و امامت است، همانطوری که این واقعه را به ما انتقال دادند ما هم باید این واقعه را به نحو احسن مثل از راه هایی نظیر اجرای نمایش به نسل جدید معرفی کنیم.

حسینیانی یادآور شد: واقعه غدیر سند حقانیت شیعه و برگرفته از کلام وحی است و قرآن کریم براهمیت این روز بسیار تاکید کرده است.

ولایت فقیه امروز ادامه دهنده ولایت غدیر خم

جانشین فرماندهی سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین عنوان کرد: شناخت درست و درک واقعه بزرگ غدیر نقش مهمی در شناخت اسلام راستین و سیره نبوی و علوی دارد، غدیر روز عهد و پیمان با ولایت و یادآور حلقه وصل دو اصل مهم نبوت و امامت، روز رسوایی دشمن و آزمون بزرگ ولایت مداری است.

جانشین فرماندهی سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوینبا اشاره به لزوم درک پیام غدیر گفت: درس غدیر این است که اگر امامت‌ها و غدیرها را پاس بداریم مشکلات در جامعه اسلامی رخ نمی‌دهد؛ حکومت ولایی، قلعه استواری است که می‌تواند چاره دردهای بشر باشد.

وی در خاتمه تأکید کرد: بدون ولایت، جامعه اسلامی به بیراهه می‌رود، ولایت فقیه امروز ادامه دهنده ولایت غدیر خم است.

4001/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها