خبرهای داغ:
جانشین سپاه ناحیه کرمانشاه:

بزرگداشت دفاع مقدس، زنده نگه داشتن ارزش های انقلاب است

سرهنگ خوش اخلاق گفت: بزرگداشت انقلاب، شهدا و هفته دفاع مقدس، زنده نگه داشتن ارزش های انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۸۷۴۸۱۴۹
|
۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۵

سرهنگ مرتضی خوش اخلاق درگفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از سپاه ناحیه کرمانشاه، بیان داشت: مرکز فرهنگی دفاع مقدس مجموعه ارزشمندی در استان است که سازمان ها و نهادهای باید درتکمیل آن همکاری داشته باشند.

وی در ادامه با تاکید بر ضرورت انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل جوان ، آن را یک ضرورت مهم امروزی عنوان و بر تعامل و انجام همکاری های لازم تاکید کرد.

در ادامه سرهنگ خوش اخلاق بزرگداشت مناسبت های انقلاب و دفاع مقدس را زنده نگه داشتن ارزش های انقلاب دانست و به ترویج هر چه بیشتر ارزش های انقلاب در جامعه تاکید کرد.

خوش اخلاق در خصوص جمع آوری اسناد و مدارک دوران دفاع مقدس افزود : امروزه بسیاری از گنجینه‌های آن دوران از دسترس ما خارج شده است.زمانی طولانی از آن دوران گذشته است ما باید تلاش نهضتی در جمع اوری اسناد و مدارک دوران دفاع مقدس داشته باشیم.

وی خاطر نشان کرد: بسیاری از معضلات فرهنگی و آشوب های اجتماعی امروز ما نشات گرفته از توطئه ها و برنامه ریزی ها بدخواهان ما می باشد که در نظر دارند نظام جمهوری اسلانی را از درون تهی کنند و ما باید حداکثر تلاش خود را کنیم و نگذاریم که آن حماسه بزرگ که مقام معظم رهبری فرمودند دوران دفاع مقدس گنجی است که باید تاریخ انقلاب اسلامی در مواقع حساس از آن تغذیه کند تا به فراموشی سپرده نشود و باید با شیوههای جذاب و اثر بخش این حماسه بزرگ را به نسل جوان و امروزی منتقل کنیم.


وی که خود سابقه 27 سال تجربه کار فرهنگی و تبلیغی در سپاه و بسیج دارند و همچنین کارشناس جنگ نرم می باشد در پایان افزود: ارزش های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس باید برای جوانان یادآوری شود تا آن ها نیز برای حفظ آرمان های انقلاب احساس تکلیف کنند و باید ارزش های حقیقی دوران دفاع مقدس، برای جوانان تبیین شود تا آنها نیز این ارزش ها را به نسل بعدی انتقال دهند.
 
ارسال نظرات
آخرین اخبار