خبرهای داغ:
در گرامیداشت هفته دفاع مقدس

برگزاری گردهمایی مسئولین و مدیران بسیج حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه شاهرود+عکس

گردهمایی مدیران و مسئولین عقیدتی نظارت حوزه ها و اقشار بسیج حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه شاهرود به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۴۸۶۵۴
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در گرامیداشت هفته دفاع مقدس و توجیه برنامه ای مسئولین و مدیران عقیدتی نظارت حوزه ها و اقشار بسیج حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه شاهرود در سالن جلسات این نهاد برگزار شد.

در این مراسم مدیران قسمت های حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه شاهرود به بیان برنامه ها و کاستی ها اجرای برنامه ها در حوزه ها و اقشار بسیج پرداخته و همت بیشتر مدیران و مسئولین بسیجی را در اجرای برنامه ها خواستار شدند.

در ادامه سرهنگ پاسدار حمید دامغانی فرمانده سپاه شاهرود در سخنانی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره ایثار و رشادت های رزمندگان اسلام بر وحدت در جامعه تاکید کرد و گفت: دشمن در تلاش است که جامعه را دچار اختلاف و تنش کند و وحدت جامعه را دچار خدشه نماید و رهبری انقلاب نیز در سخنرانی های خود بر این موضوع تاکید دارند.

وی افزود: باید ولایت،نظام و انقلاب محور وحدت در همه جامعه و مسئولین باشد چرا که اگر این اصول رعایت شود وحدت جامعه حفظ و دشمنان به اهداف شوم خود دست نخواهند یافت.

در ادامه حجت الاسلام علی شریفی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه شاهرود در سخنانی با بیان اینکه باید مراقب توطئه های دشمنان در عرصه های مختلف باشیم تصریح کرد: بسیج و سپاه وام دار هیچ شخص و گروهی نیست و هر کس با ولایت و امام و انقلاب و آرمان های آن همسو باشد از حمایت سپاه و بسیج برخوردار است اما وقتی از مسیر منحرف شد و در مقابل نظام و ولایت ایستاد دیگر نمی توان او را حمایت کرد مانند این است که کنار طلحه و زبیر قرار گرفت و دم از ولایت و امامت زد.

وی خاطر نشان کرد: بزودی و به فضل خدا همان بلایی که آمریکا بر سر صدام آورد بر سر آل سعود نیز خواهد آورد و آنان که در سوریه و یمن کم آورده اند امروز سپاه و بسیج را مورد هجمه قرار می دهند چرا که می دانند فرهنگ انقلاب و اسلام و تفکر بسیج و سپاه است که این جنگ ها را اداره می کند.

شریفی تاکید کرد: باید همه آحاد جامعه که دل در گرو انقلاب و ولایت و ارزش ها دارند با وحدت با هم متحد شوند تا در برابر دشمنان داخلی و خارجی محکم بایستند و توطئه های آنان را خنثی کنند.

وی با بیان اینکه با تفیذ رهبری رای مردم مشروعیت پیدا می کند گفت: امیرالمومکنین را مردم قبول نکردند و مقبولیت نداشت اما مشروعیت او از جانب خدا بود و برای همین هم او را کشان کشان به مسجد بردن تا بیعت بگیرند تا مقبولیت مردمی آنها با مشروعیت محکم شود.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه شاهرود با بیان اینکه چقدر داستان طلحه و زبیر باید بیان شود افزود: باید از تاریخ درس بگیریم و تجربه ها آن را به کارگیریم و ببینیم چقدر در تاریخ آمدند و رفتند و در ابتدا چگونه بودند و بعد چه شدند و تاریخ در حال تکرار است.

در این گردهمایی لوح سپاس به مدیران و مسئولین بسیجی حوزه ها و اقشار بسیج که در نظارت ستادی اشراف حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه شاهرود برگزیده شدند اهدا شد که از حوزه های مقاومت فاطمه الزهرا(س)،صدیقه کبری(س)، الحدید،علی ابن ابیطالب(ع)،کوثر،الغدیر و ریحانه الرسول این افراد مورد تقدیر قرار گرفتند.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها