فرمانده تیپ 38 مستقل زرهی تربت جام:

قدرت نظامی ما بسیار قوی‌تر از گذشته در خدمت انقلاب اسلامی و امنیت کشور است

فرمانده تیپ 38 مستقل زرهی تربت جام گفت: در حال حاضر توان و قدرت نظامی بسیار قوی‌تر از گذشته در خدمت انقلاب اسلامی و امنیت کشور است.
کد خبر: ۸۷۴۹۲۱۶
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سرهنگ ایرج دبیرنظامی در مراسم رژه نیروهای مسلح شهرستان تربت جام که به مناسبت اولین روز از هفته دفاع مقدس برگزار شد، با گرامیداشت سی وهفتمین سالگرد هفته دفاع مقدس گفت: هشت سال دفاع باعث شد نام ایران در سراسر جهان به عنوان کشوری مقتدر، مقاوم و مستقل با تأسی از ولایت فقیه بیشتر بدرخشد.
 
وی افزود: در حال حاضر توان و قدرت نظامی بسیار قوی‌تر از گذشته در خدمت انقلاب اسلامی و امنیت کشور است و وحدت و یکپارچگی میان مسئولان و نیروهای مسلح به لطف حضور رهبری مقتدر، آگاه و بصیر برقرار است.
 
وی تصریح کرد: امروز همه قوای مسلح متحد و یک صدا تحت اوامر فرماندهی معظم کل قوا از امنیت کشور و آرمان های مقدس انقلاب اسلامی ایران جانانه دفاع می کنند.
 
فرمانده تیپ 38 مستقل زرهی تربت جام با اشاره به جانفشانی شهدای مدافع حرم در خارج از مرزها اضافه کرد: در هر جا که اسلام نیازمند جانفشانی فرزندان این مرز و بوم باشد از خونشان دریغ ندارند و با قدرت و اقتدار مسیر و راه شهیدان و آرمان‌های مقدس امام راحل و فرماندهی معظم کل قوا را حفظ و ادامه می‌دهند و به شهادت افتخار می کنند.
 
گفتنی است؛ همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس یگان‌های نمونه نیروهای مسلح تربت‌جام اعم از تیپ 38 زرهی ارتش، سپاه پاسداران، نیروی انتظامی، گردان های عملیاتی الی بیت المقدس، عاشورا، امام حسین(ع)، الزهرا(س)، بسیج عشایری و مردمی؛ اقتدار و قدرت نظامی و رزمی خود را با برگزاری رژه با عبور از مقابل کلام‌الله مجید تمثال امام (ره)، فرماندهی معظم کل قوا و شهیدان در مراسم 31 شهریور به نمایش گذاشتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها