در روز تجلیل از مقام شهدا و ایثارگران؛

قشرهاي مختلف شيعه و اهل سنت تربت جام با شهيدان تجديد ميثاق کردند

همزمان با هفته دفاع مقدس آیین تجليل از مقام والاي شهيدان دفاع مقدس با حضور امامان جمعه تشیع و تسنن، معاون فرماندار، برخی از مسئولان اجرایی فرماندهان نظامی، انتظامی خانواده شهدا و ايثارگران، بسيجيان و قشرهاي مختلف مردم شيعه و اهل سنت در مزار شهدای تربت جام برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۵۰۰۴۳
|
۰۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، در آیین باشکوه و معنوي عطر افشانی و گلباران مزار شهدا، مسئول عقيدتي سياسي تيپ 38 زرهي تربت جام با تجليل از مقام شامخ شهيدان انقلاب، دفاع مقدس و مدافع حرم گفت: هفته دفاع مقدس فرصت مغتنمی برای بازگویی رشادت های رزمندگان اسلام و بيعت مجدد با آرمان هاي مقدس شهيدان و گام برداشتن در مسير سعادت است.
 
حجت الاسلام روح الله لندراني افزود: همگان محتاج شهيدان هستيم و امروز آماده ایم تا با بهره گيري از روح بلند آنان غبار و غفلت را از دل ها بزدائيم.
 
وي تصريح کرد: شهدا با تأسی از امام حسين(ع) و تقديم جان خود در راه اسلام و انقلاب، ارزش و اقتدار برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به ارمغان آوردند و اين ما هستيم که بايد از دين خدا و ارزش ها و وظايفي که بر دوش ما گذاشتند حفظ و حراست کنيم.
 
وي با اشاره به ترويج فرهنگ ايثار و شهادت در جامعه و وصيت شهيدان خاطر نشان کرد: يکي از کارهاي مهم ترويج فرهنگ ايثار و شهادت در جامعه و عمل به وصایای شهداست که عنوان کردند به فرامين ولايت فقيه و رهبري عمل کنيد و از مسير ولايت خارج نشويد.
 
وي تأکيد کرد: هفته دفاع مقدس ياد آور رشادت ها، شهادت ها و ايثار گري هاست و همگان کاري کنيم که شرمنده شهدا نباشيم.
 
لازم به ذکر است؛ در اين آیین معنوي حضور مديران اجرايي خيلي کم رنگ بود و آنان نبايد فراموش کنند که پست های آنان بر اثر جانفشاني شهيدان به ارث رسيده است.
 
گفتنی است؛ در روز تجلیل از مقام شهدا و ایثارگران و با حضور امامان جمعه تشیع و تسنن، معاون فرماندار، برخی از مسئولان اجرایی، فرماندهان نظامی و انتظامی، بسیجیان و خانواده‌های معظم شهدا و قشرهای مختلف مردم با قرائت فاتحه و ادای احترام به مقام والای شهیدان انقلاب اسلامی مرقد پاک گلزار شهدای بهشت نبی شهرستان تربت جام عطر افشانی و گلباران شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار