حمیدرضا
در افتتاحیه طرح های محرومیت زدایی سپاه استان ایلام/
فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام: هرجائی کار مردمی باشد زیبا و اثرگذار است؛ باید از ظرفیت مردم برای ترویج ارزشها و توسعه و پیشرفت کشور استفاده کرد.
کد خبر: ۸۷۵۰۱۳۹
|
۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ سردار سید صادق حسینی، فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام در مراسم افتتاح مسجد، خانه عالم و غسالخانه روستای ساتیان گفت: هرجائی کار مردمی باشد زیبا و اثرگذار است؛ باید از ظرفیت مردم برای ترویج ارزشها و توسعه و پیشرفت کشور استفاده کرد. پیرو تأکید رهبر معظم انقلاب بر رفع مشکلات و نقایص معیشت مردم، برای دولت و سایر نهادها ایجاد وظیفه می شود. توفیقی است که سپاه به مثابه سایر نهادها و سازمانها در بخش های فرهنگی و اقتصادی بعنوان خادم مردم عمل می کند.

سردار حسینی افزود: به فضال الهی مجموعه زیبای محرومیت زدائی به کمک خیرین روستا و برادران بسیج سازندگیرسماً افتتاح شد و در خدمت مردم قرار گرفت.

سردار فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام در ادامه تأکید کرد: مسجد، خانه خداو محل عبادت، رسیدگی به امورات مردم است، اینجا مردم یکرنگ و یک شکل فکر می کنند.

همچنین در این مراسم سرهنگ 2 پاسدار محمدحسین فولادی ضمن عرض خیر مقدم به مهمانان گفت: بحمدالله در این وضعیت دچار دگرگونی و تحول شده ایم؛ در سال گذشته در راستای اقتصادمقاومتی و طرح های اشتغالزائی یک و نیم میلیارد تومان در شهرستان هزینه شد. امسال نیز چنین مبلغی با عنایت و نگاه ویژه سردار جهت پروژه های اثرگذار و مهمی از جمله مسکن محرومان، محرومیت زدائی آبرسانی و مانند آن تخصیص یافته است.

در پایان مراسم توسط سردار فرمانده سپاه امیرالمؤمنین تعدادی لوح تقدیر به خیرین و دست اندرکاران مجموعه مسجد روستای ساتیان اهداء گردید.

لازم به ذکر است که تعداد10 مسکن محرومان نیز در شهرستان ایوان افتتاح و تحویل گردید.

ارسال نظرات