خبرهای داغ:
رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی:

توسل به قرآن کریم راه برون‌رفت از تهدیدات نرم دشمن است

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه توسل به قرآن کریم راه برون‌رفت از تهدیدات نرم دشمن است، گفت: توسل به قرآن کریم تنها راهکار مصون ماندن از تهاجم نرم دشمن محسوب می‌شود.
کد خبر: ۸۷۵۰۳۶۶
|
۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۷
به گزارش خبرگزاري بسيج از سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین نصرالله پژمانفر در آستانه برگزاری مسابقات قرآن کریم اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان درباره اهمیت قرآن در زندگی و لزوم نشر فرهنگ قرآنی اظهار داشت: قرآن، قانونی اساسی برای سعادتمندی مؤمنان و در امان ماندن از تهاجم شیطانی دشمن و به اسارت افتادن در گرداب گناه و ظلمت است.

وی تصریح کرد: رسول گرامی اسلام، حضرت محمد مصطفی (ص) برای سعادت انسان‌ها و رسیدن به کمال و دوری از عذاب و غضب الهی، قرآن و عترت را به یادگار گذاشتند.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه دشمنان اسلام و نظام جمهوری اسلامی برای تخریب بنیان ارزش‌های اسلامی فضایی مسموم شکل داده‌اند، افزود: هجوم آن‌ها بر تمامیت داشته‌های فرهنگی ما و ارزش‌های اخلاقی و انسانی است.

پژمانفر گفت: برای اینکه امروز بتوانیم مسیر خود را با صلابت و جدیت طی کنیم، باید به قرآن کریم تمسک جوییم؛ زیرا از ظرفیت بالایی برخوردار است و سیره نبوی و امامان معصوم (ع) را باید مورد توجه قرار داد.

وی بیان کرد: با توسل به قرآن کریم نه‌تنها برابر تهاجم دشمن مصون خواهیم ماند، بلکه فرصتی برای جذب تمام انسان‌هایی به وجود خواهد آمد که امروز با چالش‌های فکری و اعتقادی مواجه هستند.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: اگر بتوانیم به دنیایی که دنبال راه نجات برابر ظلمت دنیوی است، مفاهیم قرآنی را انتقال دهیم، راه نجات و برون‌رفت از بحران‌های پیش رو را ارائه کرده‌ایم.

پژمانفر اظهار کرد: برکات نشر ارزش‌ها و مبانی قرآنی در جامعه حتی در دنیا در جبهه مقابله با تهاجم دشمن، تأثیرات و پیامدهای مثبتی به همراه خواهد داشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها