فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه:

اقتدار نظامی و روحیه شهادت طلبی ملت ایران سایه جنگ را از کشور دور کرد

فرمانده سپاه تربت حیدریه برخی ادعاهای مطرح شده مبنی بر دوری وقوع جنگ در سایه مذاکرات را خلاف واقع خواند و گفت: اقتدار نظامی و روحیه شهادت طلبی فرزندان این مرز و بوم سایه جنگ را از کشور دور کرد.
کد خبر: ۸۷۵۰۵۸۸
|
۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سرهنگ پاسدار فرضعلی گرایلی صبح امروز درمراسم صبحگاه مشترک سپاه ناحیه اظهار داشت: شهدای انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس با سه ویژگی ایمان راسخ، حرکت جهادی و ولایتمداری از کیان و ناموس این مملکت دفاع کردند و اجازه خودنمایی به زیاده خواهان عالم را ندادند.
 
وی حفظ انقلاب را منوط به استمرار حرکت شهدا در سیره عملی مسئولان و مردم جامعه عنوان کرد و افزود: اگر می خواهیم به فرموده امام راحل قله های سعادت و استراتژیک دنیا را فتح کنیم باید زندگی فردی و سیاسی شهدای دفاع مقدس را سرلوحه کار خود قرار دهیم.
 
گرایلی، عامل رفع تهدید جنگ از کشور را روحیه شهادت طلبی و قدرت نظامی جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و بیان داشت: برخی ادعاهای خلاف واقع مطرح می شود که در مذاکرات هسته ای با قدرت های جهانی سایه جنگ از کشور دور شد کما اینکه اینگونه نیست و این اقتدار نظامی و توان بازدارندگی رزمندگان انقلاب اسلامی بود که سایه تهدید جنگ را از کشور دور کرد.
 
فرمانده ناحیه بسیج تربت حیدریه اظهار کرد: امروز برخی عناصر داخلی نظام که از راه امام راحل و انقلاب خسته شده اند توان و قدرت نظامی را مهم نمی دانند و معتقدند که باید هزینه های نظامی را پائین بیاوریم و حفاظت از کشور را به بیگانگان واگذار کنیم، این در حالی است که هم اکنون بسیاری از کشورهای دنیا از جمله پاکستان و افغانستان و … که زیر سلطه امریکا هستند در ناامنی مطلق غوطه ور هستند.
 
وی با بیان اینکه هنوز خون شهدای منا خشک نشده که دستمان را مقابل شجره ملعونه آل سعود دراز کنیم، اظهار داشت: مقام معظم رهبری به صراحت عنوان داشتند که دنیای اسلام باید یقه شجره خبیثه و ملعونه ال سعود را بگیرد اما این افراد سخن از سازش با حاکمان فاسق سعودی می زنند و امنیت و آرامش منطقه را در تعامل و همکاری با آنها می دانند.
 
فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه اذعان کرد: به همه بدخواهان انقلاب اسلامی در خارج کشور و پدر بزرگان فتنه در داخل کشور اعلام می کنیم چناچه کوچکترین زاویه ای با ولایت فقیه داشته باشند ملت ایران و نیروهای مومن و انقلابی جواب قاطع و دندان شکنی به آنها خواهند داد.
 
وی افزود: امروز دشمن با جنگ اعتقادی به سراغ خانواده ها آمده و قصد دارد تا رکن اصلی جامعه را از ریشه سست نماید، و تنها راه مقابله با این توطئه دشمن ادامه راه و سیره شهدای انقلاب اسلامی بر محور ولایت فقیه است. 
ارسال نظرات
پر بیننده ها