خبرهای داغ:
فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز:

استراتژی صدور انقلاب در دفاع مقدس شکل گرفت

فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز گفت: استراتژی صدور ارزشهای انقلاب اسلامی در دفاع مقدس شکل گرفت و پیروزی های پیاپی جبهه حق موجب شد تا آزادی خواهان دنیا چشم امید به انقلاب داشته باشند.
کد خبر: ۸۷۵۰۹۱۵
|
۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سرهنگ علیرضا حیدری فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز در جمع مردم شهید پرور الوند که به مناسبت هفته دفاع مقدس در همایش پیاده روی خانواده حضور یافته بودند اظهار کرد: استراتژی صدور انقلاب و تاثیرگذاری آن بر ملت‌های آزادی خواه در دفاع مقدس شکل گرفت و حاصل پیروزی های شیرین  جبهه حق و نظام اسلامی بر دنیای استکباری بود که تا به آن روز به آرزویی دست نیافتنی تبدیل شده بود.

وی تاکید کرد : دفاع مقدس این آرزوی دور را ممکن ساخت که می‌توان با اتکا به قدرت الهی و نیروی ایمان و اراده ای انقلابی در برابر زورگویان و دنیای استکباری ایستادگی کرد و نقشه های آنان را با شکست مواجه کرد.

سرهنگ حیدری افزود: صدور انقلاب و ارزشهای نظام اسلامی موجب شد تا امروز شاهد این باشیم که کشورهای آزادی خواه دنیا به پا خواسته و علیه کشورهای استبدادی و استکباری قیام کرده اند و موجب وحشت کشورهای استبدادی را به وجود آورده‌اند.

وی عنوان کرد: صدور ارزشهای انقلابی تنها یکی از مهم ترین دستاوردهای دفاع مقدس است، ایجاد امنیت پایدار در سراسر کشور در منطقه ای که پراز التهاب بوده و گروه های تروریستی هر لحظه ناآرامی های زیادی را به وجود می‌آورند از دیگر دستاوردهای 8 سال جنگ تحمیلی است.

حیدری گفت: تقویت و تثبیت نظام اسلامی در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی، ایجاد اعتماد به نفس وخودباوری برای کسب استقلال و پیشرفت در زمینه های مختلف علمی، نظامی از جمله دستاوردهای دفاع مقدس بود.

و ادامه داد: ما در دوران جنگ تحمیلی حتی سیم خاردار را از کشورهای دیگر تهیه می‌کردیم اما امروز خودمان موشک های دوربرد و بالستیک برای دفاع از کشر عزیز و آرمان‌هایمان می‌سازیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در طول هشت سال دفاع مقدس باورهای دینی و ایمانی جوانان مومن و انقلابی با تاسی از رهنمودهای امام خمینی (ره) رشد کرد و موجب شد تا گروه های مختلف مردمی برای مقابله با استکبار جهانی بسیج شده و راهی جبهه های حق علیه بازل گردند.

3001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها