خبرهای داغ:
همزمان با هفته دفاع مقدس:

زنگ مهر و مقاومت در دبیرستان دخترانه شکیبای اقبالیه به صدا درآمد

صبح شنبه و همزمان با هفته دفاع مقدس زنگ مهر و مقاومت مدرسه در دخترانه شکیبا با حضور فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین، رئیس و اعضای شورای شهر و جمعی از مسئولین نواخته شد.
کد خبر: ۸۷۵۱۲۱۰
|
۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، در چهارمین روز از هفته دفاع مقدس زنگ مهر و مقاومت مدرسه دخترانه شکیبا با حضور فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین، رئیس و اعضای شورای شهر و جمعی از مسئولین نواخته شد.

حجت الاسلام حسین عدالتی شربیانی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین در این مراسم با تبریک به مناسبت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: شما دانش آموزان با مطالعه تاریخ دفاع مقدس و سیره شهداء، باید با این دفاع عظیم ملت آشنا شوید تا بتوانید بهتر راه شهدا را در تحصیل علم و دانش ادامه دهید.

وی خاطر نشان کرد: شما دانش آموزان باید تلاش کنید که درس بخوانید و در کنار آن بصیرت و معرفت خود را بالا ببرید و بدانید که توصیه شهدای ما برای شما دانش آموزان کسب علم و دانش است تا با آن دشمن را از پاسی درآورده و تسلیم نمایید.

در ادامه رئیس شورای اسلامی شهر اقبالیه ضمن تبريك  بهار تعليم و تربيت و هفته دفاع مقدس به همه دانش آموزان عزيز، يا د و خاطره 8سال دفاع مقدس را نيز گرامي داشت.

وی افزود: بزرگترين دستاورد دوران دفاع مقدس كه به قيمت ريخته شدن خون هزاران هزار شهيد و جوانان برومند وايثارگران عزيزمي باشد وجود امنيت و آرامشي است كه در كشورما حاكم است.

بیگدلی در پایان تاكيد كرد: ساختن فرداي جامعه انتظار ما از شما دانش آموزان است زيرا فردا از آن شماست، پس براي ساختن آن تلاش نماييد.

4001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها