خبرهای داغ:
مسئول حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین:

یادواره شهدا اولویت برنامه های هفته دفاع مقدس است

مسئول حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین ازبرگزاری یادواره های شهداء در سطح شهرستان قزوین به مناسبت هفته دفاع مقدس خبر داد.
کد خبر: ۸۷۵۱۴۵۰
|
۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۷

محسن شعبانی مسئول حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین در گفت و گوی اختصاصی با خبرگزاری بسیج  در قزوین، به برنامه های اجرایی هفته دفاع مقدس در این ناحیه اشاره کرد و گفت: در هفته دفاع مقدس 150 برنامه مهم توسط ستاد ناحیه و حوزه های مقاومت بسیج تابعه به اجرا در خواهدآمد که یادواره های شهداء از مهم ترین آنها می باشد.

وی با اشاره به شعار محوری در سال جاری افزود: شعار محوری امسال به فرموده مقام معظم رهبری «ما آماده‌ایم» با هدف حفظ نشر آثار ارزش‌های دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ولایت‌مداری مقاومت و ایثار جهاد و شهادت خودباوری دینی و ملی است.

شعبانی با بیان اینکه هفته دفاع مقدس یکی از مهم ترین وقایع تاریخ ایران و جهان است، گفت: هفته دفاع مقدس یکی از مناسبت‌های مهم انقلاب اسلامی ایران است که باید بیش از هر مناسبت دیگری بزرگ شمرده شود.

مسئول حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین افزود: هفته دفاع مقدس فرصت مغتنمی است برای تبیین، ترویج و نشر ارزش‌ها، رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان اسلام در طول هشت سال جنگ تحمیلی لازم است که همه دستگاه‌های اجرایی با حضور همه جانبه در ترویج و فرهنگ دفاع مقدس تلاش کنند.

وی تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس، با مجاهدت های رزمندگان و شهدا و نیز رهبری های امام راحل(ره) کشورمان در برابر قدرت های بزرگ دنیا ایستاد و حقانیت خود را به جهانیان به اثبات رساند.
وی یادآور شد: رزمندگان در دفاع مقدس با ایمان راسخ، باور و اعتقاد خود با تکیه بر آموزه های اسلامی و دینی کارهای غیر ممکن را امکان پذیر کردند.

شعبانی تأکید کرد: شهداء عزت دارند و باید این الگوها به جامعه معرفی شوند و یكی از راه‌های معرفی شهدا به عنوان الگو در جامعه، برپایی یادواره‌های شهدا و دیدار با خانواده های معظم شهداست كه در این هفته به اجراء خواهد شد و باید قدر شهداء را بدانیم و با خانواده‌های آنان ارتباط و تعامل برقرار كنیم.

این مسئول عنوان کرد: علاوه بر اجرای برنامه‌های مهم و ستاره دار، برنامه های دیگری از قبیل: دیدار با خانواده شهداء ، دیدار با امام جمعه، مسابقات فرهنگی، نشست های سیاسی و بصیرتی، غبار روبی گلزار شهداء برگزار خواهد شد.

4001/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها