خبرهای داغ:
کارشناس و راوی سپاه شاهرود

رزمندگان دفاع مقدس مبلغ فرهنگ انقلابی و جهادی در جامعه اند

دکتر حیدری در گردهمایی رزمندگان دوران دفاع مقدس حوزه بسیج روستایی نجف اشرف رودیان اظهار کرد: امروز وظیفه ما جاماندگان از غافله عشق این است که فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه ترویج نماییم و خود الگویی از این فرهنگ در جامعه باشیم و مبلغ آن در نسل جوان و نوجوان باشیم.
کد خبر: ۸۷۵۱۵۹۱
|
۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، رمضان حیدری در گردهمایی رزمندگان دفاع مقدس حوزه بسیج روستایی نجف اشرف رودیان که با حضور پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت بخش مرکزی شاهرود در مسجد حضرت ابوالفضل روستای دیزج شاهرود در سخنانی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره امام راحل و شهدا با تقدیر از دست اندرکاران برگزاری این گردهمایی در راستای تجدید دیدار رزمندگان و عهد و پیمان با شهدا اظهار کرد: امام در بیانی فرمودند نگذارید پیشکسوتان ایثار و شهادت در پیچ و خم زندگی روزمره به فراموشی سپرده شوند و ما امروز شاهدیم عده ای می خواهند این فراموشی اتفاق بیفتد.

وی افزود: دید بزرگ امام راحل بود که بسیج و سپاه را در جهت حفظ ارزش ها و انقلاب اسلامی تشکیل داد و در دفاع مقدس این دو نهاد نشان دادند امروز چقدر دقیق عمل کرده و امروز نیز این دو نهاد حافظ انقلاب و اسلام و ارزش ها در کنار سایر نهادهای انقلابی و در خط مقدم هستند.

حیدری خاطر نشان کرد: دشمنان ما در جنگ هشت ساله که همگی ما حضور داشتیم تلاش داد انقلاب اسلامی را از میان بردارد و با تمام قوا از صدام پشتیبانی کردند تا به هدف خود برسند اما وعده خدا تخلف ناپذیر است که اگر برای خدا حرکت کنی خدا حمایت می کند و دست خدا با جماعت مومن و با اخلاص است و این ثابت شد.

وی تصریح کرد: دفاع مقدس ملت ما را محکم و استوار متحد کرد و در برابر دشمنان و استکبار مقاوم نمود و چهره پلید استکبار را به جهانیان نشان داد و بعد از دفاع مقدس نیز تلاش آنها پایان نیافتد و تمام تلاششان این است که انقلاب اسلامی را حال که نابود نمی شود محصور کنند و جلوی انتشار قدرت آن را بگیرند.

راوی و رزمنده دفاع مقدس بیان کرد: امروز وظیفه ما جاماندگان از غافله عشق این است که فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه ترویج نماییم و خود الگویی از این فرهنگ در جامعه باشیم و مبلغ آن در نسل جوان و نوجوان باشیم.

وی عنوان کرد: امروز دشمنان داخلی و خارجی ما تلاش دارند تا فرهنگ دفاع مقدس و ارزش های آن را محو کنند و در این راستا تلاش فراوانی با سرمایه گذاری بر روی فرهنگ و هنر دارند و رهبری انقلاب تاکید بر توجه به فرهنگ دارند چرا که دشمن روی این نقطه زوم کرده است.

حیدری با بیان اینکه اقتدار امروز ایران اسلامی به برکت خون شهدا و ایستادگی ملت ماست نه برجام و دست دادن با دشمن گفت: اینکه با دنیا رابطه داشته باشیم خوب است اما اینکه اقتدار خود را در سایه رابطه با دشمن ببینیم نگاهی شوم و خطرناک و خائنانه است و باید مسئولین مراقب توطئه دشمن باشند.

وی ادامه داد: رزمندگان دوران دفاع مقدس امروز مانند دفاع مقدس باید در صحنه حاضر باشند و در خط مقدم دفاع از انقلاب اسلامی باشند و بدانند که جنگ تمام نشده و جبهه تغییر کرده و باید خود را در این جبهه به سلاح بصیرت و معرفت مسلح کنیم و مبلغ فرهنگ ایثار و شهادت و ارزش ها در جامعه باشیم تا دشمن در این جبهه نیز تسلیم شود.

در این مراسم شاعر بسیجی رزمنده علیرضاغضنفری به شعرخوانی در وصف شهدا پرداخت و مداحی در بزرگداشت هفته دفاع مقدس و اهل بیت(ع) از دیگر برنامه های این مراسم بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها