خبرهای داغ:
به مناسبت هفته دفاع مقدس صورت گرفت:

دیدار مسئولین سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین با امام جمعه شهر اقبالیه

به مناسبت هفته دفاع مقدس، پاسداران و بسیجیان سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین با امام جمعه شهر اقبالیه دیدار کردند.
کد خبر: ۸۷۵۱۷۳۶
|
۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام سید مرتضی فاطمیان امام جمعه شهر اقبالیه در حاشیه این دیدار با تبریک هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: در سایه امنیت کارهای جامعه به سرانجام می رسد و الحمدلله به برکت خون شهیدان و هفته دفاع مقدس ما به این نعمت عظیم رسیده ایم.

وی اذعان کرد:  امروز ما در مباحث کلانی به خود کفایی رسیده ایم و دشمنان به جای جنگ سخت که در آن شکست خورده اند به دنبال جنگ نرم است در حالی که رهبر معظم انقلاب از سالها بیش تا به امروز بارها در خصوص جنگ فرهنگی تذکر داده اند.

 فاطمیان در ادامه یادآور شد: وظیفه همه ما این است که با تلاش شبانه روزی خود دراین جبهه هم به پیروزی برسیم و دشمنان انقلاب اسلامی مهمترین مسئله ای که در این روز ها دارند.

امام جمعه شهر اقبالیه عنوان کرد: سپاه مدافع و پاسدار جامعه اسلامی در برابر گرگ‌های در کمین نشسته‌ای است که انقلاب و ارزش‌های نظام را نشانه گرفته‌اند؛ در هر برهه‌ای که انقلاب اسلامی با تهدیدی مواجه بوده دلاورمردان سپاه جان خود را تقدیم نظام اسلامی کرده است.

وی تصریح کرد: سپاه نیروی تمام عیار برای تمامی عرصه های نظام است که در هر شرایطی به بهترین شکل از انقلاب اسلامی دفاع می کند و تکلیفی را که امام راحل برگردن آن نهاده را به بهترین شکل ممکن ادا می نماید.

فاطمیان در خاتمه با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در دیدار با اقشار مختلف مردم در جریان عید غدیر خم و با تاکید بر پرهیز از اسراف، اظهار کرد: هم دولت و هم احاد مردم جامعه بایستی به موضوع پرهیز از اسراف توجه داشته باشند چراکه اسراف یکی از عوامل پدید آمدن اشرافی گری در جامعه است.

4001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها