خبرهای داغ:
طی پیامی:

رئیس انشگاه پیام نور استان قزون هفته دفاع مقدس را تبریک گفت

رئیس دانشگاه پیام نور استان قزوین با صدور پیامی۳۱ شهریور و هفته دفاع مقدس را به رهبر معظم انقلاب، خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، دانشگاهیان فرهیخته و عموم مردم شریف ایران تبریک گفت.
کد خبر: ۸۷۵۱۷۴۷
|
۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسج در قزوین، دکتر سید رضا مهرنیا رئیس دانشگاه پیام نور استان قزوین، با صدور پیامی آغاز هفته دفاع مقدس را تبریک گفت.

متن کامل پیام به این شرح است:

بسم رب الشهدا و الصدیقین

هشت سال دفاع مقدس ما صرفاً یک امتداد زمانی و فقط یک برهه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی زمانی نیست؛ گنجینه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی عظیمی است که تا مدتهای طولانی ملت ما میتواند از آن استفاده کند، آن را استخراج کند ، مصرف کند و سرمایه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌گذاری کند.     (مقام معظم رهبری)

برای رمز گشایی واژه هایی چون ایثار، رشادت و حماسه، هفته ای که به نام دفاع مقدس نام نهاده اند را باید غنیمت دانست، هر چند فرزندان این مرز و بوم تعاریفی از این واژه‌ها ساختند که در هیچ دائره المعارفی یافت نمی‌شود و نه تنها هفته، بلکه ماه ها، سالها و نسل هایی برای واکاوی آن روزها زمان لازم است.

سال‌هایی که با مقاومت و سلحشوری رزمندگان غیور میهن اسلامی، افسانه شکست‌ناپذیری و سلطه‌گری قدرت‌های جهانی به‌ویژه آمریکای جنایتکار را باطل و برتری ایمان و اراده ملت استوار ایران را به عنوان یکی از عبرت‌های بزرگ تاریخ معاصر به ثبت رسانده است.

آن گنجینه عظیم در تاریخ ایران اسلامی به سان ژرفای اقیانوسی عظیم است که امواج‌ بیکران آن تلاءلو روشنی دشت‌های سوزان جنوب و قله‌های مرتفع غرب این میهن اسلامی‌ است، حماسه‌ای که رویش های عظیم آن، انقلاب نوپا و چند ماهه ما را به درختی سترک مبدل کرد تا برکات آن سال‌ها روشنگر مسیر ملت بزرگوار این سرزمین باشد.

آن روزها با رهنمودهای بنیانگذار کبیر انقلاب، برگ زرینی در تاریخ حیات جمهوری اسلامی ایران شد و جوانان امروز نیز با رهبری داهیانه فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) در سنگر علم و دانش فعال هستند و به خوبی با ماهیت جنگ تحمیلی و نقشه های بدخواهان این ملت آشنا شده اند تا بتوانند هوشمندانه درمسیر ارتقای دانش خود تلاش کنند.

اگر آن روزها با لباس خاکی به دفاع از کشور پرداختیم، امروز با تقویت بنیه علمی کشور از میهن اسلامی مان دفاع خواهیم کرد که همانا دانش افزایی در همه زمینه ها آرامش، آسایش و توانمندی را به همراه به ارمغان خواهد آورد .

امیدوارم دانشگاهیان ما با تاسی از آموزه های گرانقدر دوران دفاع مقدس و درک شرایط موجود، در توسعه پایدار کشور مبادرت ورزند.

اینجانب بعنوان عضوی از خانواده بزرگ دانشگاهیان پیام نور بار دیگر با گرامیداشت حماسه آفرینی غیور مردان این خاک، فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را  به محضر رهبر معظم انقلاب، ملت غیور ایران، به ویژه جانبازان، آزادگان، خانواده معزز شهدا، رزمندگان، جهادگران و دانشگاهیان فرهیخته تبریک می گویم و سعادت، سربلندی و پیروزی ایشان و یکایک مردم ایران را از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

سید رضا مهرنیا

9001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها