خبرهای داغ:
مسئول سیاسی سپاه ناحیه امام حسن(ع) قزوین:

امام سلطه افسانه‌ای غرب را لگدمال کرد

مسئول سیاسی سپاه ناحیه امام حسن(ع) قزوین گفت: امام بود که سلطه افسانه ای غرب را لگد مال کرد و این انقلاب ما بود که دستاورد های آن امروز به همه جای دنیا صادر شده است و پایه های اندیشه غرب را به لرزه درآورده.
کد خبر: ۸۷۵۲۸۶۱
|
۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین نشست سیاسی به مناسبت هفته دفاع مقدس به همت حوزه خواهران فاطمه(س)  برگزار گردید.

افتخار شریفی مسئول سیاسی سپاه ناحیه امام حسن مجتبی(ع) در این مراسم اظهار کرد: در جامعه ما فرادی هستند که از روی غفلت و یا از روی غرض و عناد دفاع مقدس را نقد می‌کنند و یا دستاوردهای آن را به چالش می‌کشند.

وی ادامه داد: ما نمی توانیم در برابر این افراد و گروه‌ها ساکت و خاموش باشیم، محافظه کاری در برابر این افراد و گروه ها به هیچ وجه قابل قبول نیست.

شریفی با بیان اینکه برخی از محافل دانشگاهی پاتوقی برای حمله به مقدسات و هجم به دستاورد های نظام و انقلاب شده است تاکید کرد:  امام بود که سلطه افسانه ای غرب را لگد مال کرد و این انقلاب ما بود که دستاورد های آن امروز به همه جای دنیا صادر شده است و پایه های اندیشه غرب را به لرزه درآورده.

این کارشناس اذعان کرد: نمی شود به ظاهر ادعای دوستی و اظهار ارادت به امام داشت ولی در باطن دستاورد های نظام و انقلاب را به چالش کشید.

در ادامه این مراسم برادر بسیجی فرج الله فصیحی رامندی، رئیس شورای اسلامی شهر قزوین نیز به تبیین دستاورد های نظام و انقلاب پرداخته و ابراز کرد: در اشتباهند کسانی که می گویند دنیای امروز دنیای موشک نیست دنیای مذاکره است، اگر دنیای امروز دنیای مذاکره بود باید بعد از این همه مذاکرات هسته ای برجام نتیجه ای می‌داد که متاسفانه نه تنها هیچ دستاوردی نداشته است بلکه تحریم ها و جسارت ها علیه نظام بیشتر شده هم شده است.

1008/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها