خبرهای داغ:
نویسنده دفاع مقدس:

نویسندگان و اهل هنر برای به تصویر کشیدن راه شهدا ورود کنند

نویسنده دفاع مقدس گفت: باید تلاش کنیم تا آثار شهدا جمع‌آوری و به صورت مکتوب برای آیندگان به یادگار بماند تا راه شهدا به دست فراموشی سپرده نشود و این امر می‌طلبد که نویسندگان، جوانان و اهالی ادب و هنر وارد کار شده و راه این شهدای بزرگوار را به قلم بکشند.
کد خبر: ۸۷۵۳۰۳۴
|
۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۶
سیدحسین حسینی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار ضمن تبریک هفته دفاع مقدس اظهار داشت: هشت سال دفاع مقدس، هشت سال فداکاری، ایثار و غیرت است.

وی با بیان اینکه شهدا چراغ راه هستند، افزود: در شهرستان بهار نیز شهدای شاخص بسیاری داریم که تمسک به راه و روش آنها می‌تواند ما را به سعادت برساند.

این نویسنده دفاع مقدس تصریح کرد: از میان تمام راه‌هایی که وجود دارد تنها یک راه به آسمان باز است و آن راهی است که شهدا طی کردند.

وی با تأکید بر مطالعه وصایای شهدا ادامه داد: نیاز است که با مطالعه وصایای شهدا و تشویق نسل جوان به این امر آنان را با راه و روش و ارزش‌های والای شهدا آشنا کنیم.

حسینی عنوان کرد: باید در سطح شهرستان نیز تلاش کنیم تا آثار شهدا جمع‌آوری و به صورت مکتوب برای آیندگان به یادگار بماند تا راه شهدا به دست فراموشی سپرده نشود و این امر می‌طلبد که نویسندگان، جوانان و اهالی ادب وارد کار شده و راه این شهدای بزرگوار را به قلم بکشند.

گفتنی است؛ سیدحسین حسینی از نویسندگان دفاع مقدس در شهرستان بهار است که تاکنون سه جلد کتاب در رابطه با زندگینامه و سیره شهدا به نگارش درآورده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار