خبرهای داغ:
در پیامی مشترک از جانب رئس دانشگاه منتخب استان و مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه:

دانشگاهیان به مراسم استقبال از رئیس جمهور دعوت شدند

رئیس دانشگاه منتخب استان و مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه طی پیامی مشترک عموم دانشگاهیان را به مراسم استقبال از رئیس جمهور دعوت کردند
کد خبر: ۸۷۵۳۲۰۳
|
۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، در آستانه سفر ریاست جمهوری به استان قزوین، رییس دانشگاه منتخب استان و مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) در پیامی مشترک از عموم دانشگاهیان در مراسم استقبال از دولت تدبیر و امید دعوت به عمل آوردند.

متن پیام به شرح ذیل می‌باشدک

ایزد منان را سپاسگزاریم که در آغاز سال تحصیلی جدید مردم شریف و مهمان نواز قزوین میزبان کاروان تدبیر و امید است . حضور پر شکوه و حماسه ساز مردم فهیم استان در عرصه های مختلف انقلاب همیشه نوید بخش روزهای خوب بوده وبا یاری خدا شاهد خلق حرکت های نوین در مسیر امید ،عقلانیت و بالندگی خواهیم بود.

اکنون در آستانه سفر ریاست محترم جمهوری به استان قزوین ،آیینه تاریخ و تمدن ضرورت حضور و مشارکت پرشور همه اقشار مردم در استقبال از دکتر روحانی و هیات محترم دولت بر همگان واضح و مبرهن است . امید است با استقبال گرم و مدبرانه و طرح نیازها و مطالبات به حق علمی ، فرهنگی ، اقتصادی و سیاسی و اجتماعی بتوانیم دولت خدمتگزار تدبیر و امید را در حل مشکلات استان یاری نماییم و همچنین رجای واثق داریم که حضور پر خیر و برکت رییس جمهور در قزوین گشایشگر افق های جدید در رشد ، پیشرفت و توسعه همه جانبه استان خواهد بود .

لذا از همه اعضای بزرگ خانواده دانشگاهیان دانشگاه ها و موسسات اموزش عالی استان ، به ویژه دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) دعوت می کنم تا با حضور پرشور در مراسم استقبال از کاروان تدبیرو امید همگام و همراه با مردم شریف استان حضور به هم رسانده تا برگ زرین دیگری بر تاریخ این دیار کهن نقش بندد .

سید ابوالحسن نائینی (رییس دانشگاه منتخب استان قزوین و رئیس دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره)

حجت الاسلام و المسلمین منصور زارعی ( مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه)

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها