خبرهای داغ:
نماینده ولیی فقیه در قزوین:

رهبر انقلاب فیش های نجومی را جدی میگیرند/نباید بی‌تفاوت شد

نماینده ولی فقیه در قزوین گفت: آدمهای بسیار بزرگی بودند که حق را رها کردند و دفاع نکردند اما آقای روحانی در دورانی که چندان شناخته شده هم نبودند از راه امام و امام راحل و انقلاب دفاع کردند.
کد خبر: ۸۷۵۴۰۳۷
|
۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام عابدینی نماینده ولی فقیه در استان قزوین، به عنوان سخنران اول دیدار رییس جمهور با نخبگان، ایثارگران و علما اظهار کرد: کسانی بودند که حق را شناختند اما رها کردند ولی کسانی دیگر نیز بوده اند که دست از یاری حق برنداشتند.

وی ادامه داد: اگر ما شکر خدا را به جا بیاوریم خدا هم رحمتش را به ما ارزانی خواهد داشت،    ایثارگران که سابقه جهاد دارند نباید فراموش شوند، وظیفه همه ماست که کرامت انسانها را حفظ کنیم

امام جمعه قزوین تصریح کرد: همه ما می‌خواهیم که با دولت شما همکاری کنیم، بنابراین باید به کرامت انسانها احترام بگذاریم و هرکس با ما یک ذره اختلاف سلیقه پیدا کرد نباید مورد بی مهری قرار گیرد.

عابدینی تبیین کرد: همه ما عزم خود را جزم کردیم،  اعلامیه دادیم و نمایندگان  محترم مجلس و خبرگان و ریش سفیدان محل برای استقبال از شما کار کردند و مردم هم قدر شناسی کردند و ما باید به دنبال وحدت باشیم و وحدت را باید تولید کرد.

 وی اذعان کرد: نفوذ انسان‌های قدرت طلب  باعث تخریب می‌شود و تلاش برای ایجاد امنیت لازمه آن و اعدو لهم ما استطعتم من قوه است.

نماینده ولی فقیه در استان در قزوین در پایان به ماجرای فیش های حقوقی نجومی اشاره کرد و ابراز کرد: رهبر انقلاب فیش های نجومی را جدی می‌گیرند، کسی که 117 میلیون تومان حقوق می‌گیرد، حق 224 خانواده را که  با پانصد هزار تومان می‌توانند معیشت کنند خورده می شود.

1002/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها