مدیر مسئول کیهان درباره توافق (FATF) گفت:این توافق شبیه غرق مصنوعی است که میخواهد اقتدار را از ایران بگیرد.
کد خبر: ۸۷۵۴۲۰۲
|
۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مازندران،همایش بصیرتی گفتمان انقلابی عصر امروز چهارشنبه 7 مهرماه با حضور اقشار مختلف مردم ،جمعی از مسئولان آمل ،امام جمعه دابودشت،رئیس بازرسی انتخابات و نماینده شورای نگهبان در مازندران با سخنرانی مدیرمسئول روزنامه کیهان در حسینیه ثارالله شهرستان آمل برگزار شد.

حسین شریعتمداری با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و با تبریک خبر مرگ شیمون پرز جلاد قانا و پدر موسس رژیم جعلی اسرائیل آن را رهبر فتنه سبز ایران خواند .

مدیر مسئول روزنامه کیهان در ادامه به تبیین ابعاد نفوذ پرداخت و با اشاره به اینکه پس از 30و چندی سال از عمر انقلاب دشمن با وجود تمامی گزینه های از جمله گزینه نظامی برای ورود به ایران ناکام ماند، ایران را همچون قلعه ای مستحکم و نفوذناپذیر برشمرد.

شریعتمداری گفت: بعد از پیروزی انقلاب غرب و سران استکباری در راس آن آمریکا با انقلاب درگیر بودند و علت این درگیری ظلم ستیزی انقلاب اسلامی بود.

مدیر مسئول کیهان با بیان اینکه اگر ظلم ستیزی از انقلاب اسلامی برداشته شود دشمن هیچ کاری با ایران ندارد، اظهار کرد: کینه توزی نظام سلطه در برابر ایران ماهیت اسلامی آن است اگر دشمن با تمام قوا در مقابل ملت ایران قد علم میکند با ماهوی اسلام مشکل دارد.

شریعتمداری با تاکید بر اینکه نطقه آغاز درگیری ایران با غرب بویژه آمریکا ماهیت انقلاب اسلامی است، گفت: درگیری بین ایران و آمریکا بفرموده امام راحل زمانی خاتمه پیدا می کند یا ایران دست از اسلام بر دارد یا آمریکا از خر شیطان پایین بیاید.

حسین شریعتمداری راه ورود دشمن به ایران را نفوذ و تفرقه دانست و افزود: دشمن درصدد است تا با نفوذ، ساختار نظام را تغییر داده و با تفرقه ، قدرت و اقتدار نظام را تضعیف کند.

مدیر مسئول روزنامه کیهان به ترفندهای دشمن دراین رابطه اشاره کرد و گفت: دشمن سعی در شکار کردن افرادی دارد که اولا سابقه مسئولیت در نظام داشته باشند و دوم این سابقه برای مردم شناخته شده باشد. در این صورت این افراد بعنوان میانجی وارد میدان نفوذ شده و مواضع و اهداف دشمن را در کشور مطرح می کنند.

شریعتمداری با اعلام اینکه هر کسی از خط امام فاصله گرفت شکار دشمن می شود، اظهار کرد: امام میگفت هرچه فریاد دارید برسر آمریکا بزنید اما بعضی ها که بر علیه توان دفاعی کشور حرف زدند و آن را باعث عدم پیشرفت ایران می دانند ،مدتهاست از خط امام فاصله گرفته اند.

مدیر مسئول کیهان در ادامه به مسئله امروز جامعه پرداخت و گفت : امروزه کسانی شیطان را پایین آورده و در جایگاه رقیب نشاندند.

شریعتمداری با بیان این جمله امام(ره) که آمریکا شیطان بزرگ است،بیان کرد: بعضی ها با رقیب نشان دادن شیطان هم به خود زیان وارد می کنند و هم به مملکت زیان می رسانند.

وی با اشاره به برجام تصریح کرد: می گفتند برجام فتح الفتوح است،آفتاب تابان است،بزرگترین دستاورد تاریخ انقلاب است و چه و چه ...اما آنچه که عاید ملت از برجام شد تقریبا هیچ بود و تحریم ها هم از روی کاغذ برداشته شد.

مدیر مسئول کیهان از کسانی که می گویند اگر آمریکا به تعهدات خود عمل نکرده اما برجام چیز بدی نیست، انتقاد کرد و افزود: ما مذاکره کنندگان را فرزند انقلاب می دانیم که اهل خیانت نیستند اما سر این فرزند انقلاب کلاه گذاشته شد.

وی کسانی که میگویند برجام باعث شد سایه جنگ از سر ایران برداشته شود را حاشیه ساز دانست که برای انحراف افکار عمومی از مطالبه اصلی برجام دست به حاشیه پردازی می زنند.

مدیر مسئول کیهان در بخشی دیگری از سخنان خود با تشریح توافق (FATF) گفت:این توافق شبیه غرق مصنوعی است که میخواهد اقتدار را از ایران بگیرد.

وی با بیان اینکه پذیرش توافق FATF توسط وزیر صنعت قابل قول نیست اعلام کرد مجلس این قرارداد را تصویب نمی کند.

شریعتمداری به جنگ سوریه هم اشاره کرد و ادامه داد: بعضی ها می گویند جنگ سوریه به ما ربطی ندارد آنها همان کسانی هستند که شعار نه غزه و نه لبنان سر میدادند.

مدیر مسئول کیهان گفت: داعش برای ایران ساخته شده است و این را هیلاری کلینتون در کتاب خاطراتش آورده است.

شریعتمداری حمایت ایران از انصار الله و حزب الله را دلیلی برای امنیت ایران دانست و افزود: استان مازندران که بیشترین شهدای مدافع حرم را تقدیم انقلاب اسلامی کرد، هزینه های است که برای امنیت ایران داده شده است.

مدیر مسئول کیهان در بخش پایانی سخنان خود به تبیین دوقطبی سازی  توسط دشمن پرداخت و بیان کرد: یکی از نقشه های دشمن تفرقه بین مردم بویژه تفرقه در بین نیروهای انقلابی است.

شریعتمداری به بیانات چند روز قبل رهبر معظم انقلاب درباره کاندیداتوری احمدی نژاد که منجر به دوقطبی سازی کشور می شود اشاره کرد و گفت: رسالت امام جامعه این است از خطراتی که نظام اسلامی را تهدید می کند پیشگیری کند و رهبر انقلاب نقشه دشمنان را نقش برآب کرد.

مدیر مسئول کیهان انتقادی هم از احمدی نژاد کرد و افزود: ماجرای مشورت احمدی نژاد با رهبر انقلاب در 9 شهریور اتفاق افتاد و اینکه اقای احمدی نژاد قبل از علنی کردن رهبر انقلاب از این ماجرا،سکوت کرد مثل قضیه مشایی می خواست از رهبری دوباره هزینه کند.

شریعتمداری در پایان با بیان اینکه دوقطبی سازی باعث تضعیف اقتدار ایران می شود خطاب به مردم گفت: اجازه ندهید دشمن از مارپیچ سکوت برای اهدافش در جامعه استفاده کند و همیشه در صحنه باشید و مطالبات خود را پیگیری کنید که اگر مطالبات توسط مردم پیگیری نشود دشمن با روی کار آوردن افراد منفعل به اهدافش می رسد.

 
انتهای پیام/ع

ارسال نظرات
پر بیننده ها