خبرهای داغ:
معاون رییس جمهور خبر داد:

وصل شدن 320 روستا به شبکه اینترنت/گازرسانی به138روستا قزوین تاپایان سال

معاون رییس جمهور از اتصال 320 روستا به اینترنت سراسری و بهره برداری از اینترنت های نسل دوم همراه اول و نسل سوم ایرانسل طی ماه های آینده خبر داد.
کد خبر: ۸۷۵۴۴۸۰
|
۰۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین،محمد شریعتمداری معاون رئیس جمهور، صبح پنجشنبه در جلسه شورای اداری استان که با حضور مسئولین استانی و کشوری برگزار شد، با اشاره به برخی از فعالیت های انجام شده در استان قزوین اظهار داشت: در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات با تدابیر اندیشیده شده مقرر شده است تا شبکه نسل دوم همراه اول و نسل سوم ایرانسل در قزوین، آبیک، بوئین زهرا و محمدیه توسط بخش خصوصی و دولتی به بهره برداری برسد.

وی تاکید کرد: در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات بر اساس نامه رسمی تا پایان دولت یازدهم ۳۲۰ روستای دیگر به اینترنت متصل خواهند شد.

شریعتمدارب تبیین کرد: در حوزه راه های شریانی استان قزوین نیز در سال ۹۵ روکش نزدیک به ۵۳۷ کیلومتر از این مسیر ها توسط اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین انجام شده است.

معاون رئیس جمهور از ایمن سازی ۱۲ نقطه از محورهای پرتردد قزوین خبر داد و گفت: با اعتبار ۱۴ میلیارد تومان برای سالجاری در منابع بودجه عمومی این ۱۲نقطه از محورهای پرتردد قزوین ایمن سازی می شود.

شریعتمداری عنوان کرد: در حوزه عمران شهری وزارت کشور با همیاری با شهرداری شهرهای استان قزوین با نوسازی ناوگان حمل و نقل تعهداتی را پذیرفته است تا در طی امسال و سال آینده با توجه به برنامه کاهش آلاینگی کلان شهرها بهبود اساسی در حمل و نقل قزوین صورت گیرد.

تا پایان سال ۹۶ نزدیک به ۱۳۸ روستا گازرسانی می‌شود

وی همچنین به حوزه انرژی اشاره کرد و بین کرد: با برنامه ریزی های انجام شده پیش بینی شده است تا پایان سال ۹۶ نزدیک به ۱۳۸ روستا گازرسانی انجام شودوی تاکید کرد: در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات بر اساس نامه رسمی تا پایان دولت یازدهم ۳۲۰ روستای دیگر به اینترنت متصل خواهند شد

شریعتمداری همچنین به انتخاب شهر قزوین از سوی سازمان ملل به عنوان شهر پایلوت اشاره کرد و تصریح کرد: شهریور ماه امسال قزوین از سوی سازمان ملل به عنوان  پایلوت شهر نمونه معرفی شده است

معاون رئیس جمهور گفت: با حمایت وزارت امور خارجه و شهرداری قزوین شهر تاریخی فرهنگی قزوین با حمایت سازمان محیط زیست کشور قزوین در رقابت ۶۴ شهر دنیا از ۳۸ کشور پایلوت شهر شکوفه های شهری انتخاب شده است.

1002/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها