استاد حوزه و دانشگاه:

دفاع از حرم اهل بيت(ع) يك مانور نظامي براي دشمنان محسوب مي‌شود

استاد حوزه و دانشگاه بيان داشت: دفاع از حرم اهل بيت(ع) علاوه بر جهاد در راه حق يك مانور نظامي براي دشمنان نيز محسوب مي‌شود.
کد خبر: ۸۷۵۶۶۹۴
|
۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۳
به گزارش خبرگزاري بسيج از خراسان رضوي، سيد مرتضي حسيني امروز در مراسم عزاداري امام حسين(ع) در جمع كاركنان و پايوران سپاه امام رضا(ع) و نواحي مستقر در مشهد در مجتمع فرهنگي آيه‌ها با اشاره به اينكه مراسمات اعتكاف، عزاداري و نماز جماعت نسبت به گذشته باشكوه تر برگزار مي شود، اظهار داشت: مظاهر دين روز به روز بيشتر از گذشته نمايان مي شود.

وي ادامه داد: حضور 2 ميليون زائر در اربعين حسيني در كربلا نشان دهنده مظاهر تدين است.

حسيني اظهار داشت: دنيا اگر مركب باشد وسيله ارتقاي ما بندگان مي شود ولي اگر به عمق آن فرو رويم در تاريكي و ظلمات غرق خواهيم شد.

اين استاد حوزه و دانشگاه ائمه اطهار(ع) را كشتي نجات عنوان كرد و گفت: براي اينكه در دنيا گرفتار تاريكي نشويم بايد در مسير حق حركت كنيم و به ائمه(ع) توسل بجوييم.

وي در بخش ديگر سخنان خود بيان داشت: دفاع از حرم اهل بيت(ع)  علاوه بر جهاد در راه حق يك مانور نظامي براي دشمنان نيز محسوب مي شود.

حسيني ادامه داد: قرآن كريم به ما ياد داده است كه مجهز به پيشرفته‌ترين تجهيزات باشيم تا دشمن خود و خدا را به وحشت اندازيم چرا كه اگر دشمن بداند چقدر ما قوي هستيم اجازه حمله را به خود نمي دهد..

وي تاكيد كرد: در مجالس عزاداري امام حسين(ع) بايد جهاد در راه خدا و درس هاي كربلا را به تصوير بكشيم و شعارهايمان بايد بصيرت بخش باشد.

اين استاد حوزه و دانشگاه تصريح كرد: عزاداري ما بايد طوري باشد كه در دل دشمن وحشت بيندازد و پيام كربلا را به همراه داشته باشد و صرفه جنبه عاطفي نداشته باشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها