به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای انقلاب ودفاع مقدس:

در دنیای رادیکال امروز «جشنواره فیلم مقاومت» نعمت است / فیلم جشن تولد به فارسی دوبله می شود

با وجودی که خیلی ها تصور می کردند تولید این فیلم با بودجه های هنگفت دولتی بوده است اما سرمایه این فیلم خصوصی است و هنوز من و تهیه کننده فیلم، دستمزد هایمان را نگرفته ایم.
کد خبر: ۸۷۵۶۷۸۱
|
۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۹

به گزارش سرویس بنیاد فرهنگی روایت خبرگزاری بسیج ، و به نقل از روابط عمومی انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس کارگردان فیلم سینمایی « جشن تولد» تاکید کرد : با وجودی که خیلی ها تصور می کردند تولید این فیلم با بودجه های هنگفت دولتی بوده است اما سرمایه این فیلم خصوصی است و هنوز من و تهیه کننده فیلم، دستمزد هایمان را نگرفته ایم.

عباس لاجوردی کارگردان فیلم سینمایی« جشن تولد» در گفتگو با خبرنگار سینما روایت گفت: باید بپذیریم که جشنواره فیلم مقاومت برای فیلمسازان ایرانی محل توجه است و بیشتر از آن نیز برای خارجی ها حائز اهمیت است. چون در دنیا؛ رادیکال ها و فضاهای بسته ای وجود دارد که اجازه نمی دهند فیلم هر فیلمسازی به خوبی دیده شود و فیلمسازی که فیلمی در زمینه مقاومت می سازد هیچ امیدی به نمایش فیلمش در جشنواره های مختلف خارجی ندارد و به همین دلیل شاهد استقبال بی شمار فیلمسازان جهان از جشنواره فیلم مقاومت هستیم.

وی که با فیلم «جشن تولد» در چهاردهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت حضور دارد در مورد اکران های خارجی این فیلم خبر داد که این فیلم بزودی در کشورهای عراق ، لبنان و سوریه به صورت منظم اکران خواهد شد.

عباس لاجوردی در مورد اکران داخل کشور هم گفت: پروانه نمایش این فیلم صادر شده و حوزه هنری نیز پخش آن را برعهده گرفته است و با توجه به اینکه بهترین سینماها در اختیار حوزه هنری است امید به پخش خوب این فیلم افزایش یافته است.

این کارگردان کشورمان از فیلم جشن تولد به عنوان تنها فیلم ایرانی که در سوریه در باره جنگ این کشور ساخته شده است یاد کرد و افزود: دو فیلم دیگر با موضوع جنگ سوریه از طرف فیلمسازان سوری ساخته شدند که اتفاقا هر دو فیلم نیز در جشنواره فیلم مقاومت حضور دارند.

به گفته وی اکران فیلم جشن تولد اول در ایران و بعد در دیگر کشورها خواهد بود. وی از دوبله فارسی فیلم خبر داد و تصریح کرد : با وجودی که سرمایه این  فیلم خصوصی بوده است و بودجه فیلم تمام شده است اما ما برای ارتباط بیشتر مخاطب با اثر، فیلم را به فارسی دوبله خواهیم کرد. این درحالی است که خیلی ها تصور می کردند این فیلم از بودجه هنگفت دولتی بهره مند بوده درحالی که سرمایه آن خصوصی است و هنوز من و آقای مهدی فیوضی تهیه کننده فیلم، دستمزدمان را  دریافت نکردیم.

ارسال نظرات