خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین خبرداد:

برگزاری نهضت"مازنده ایم" همزمان در70دبیرستان دخترانه قزوین

مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین از برگزاری همزمان نهضت "ما زنده ایم" در 70 دبیرستان دخترانه استان قزوین در روز 25 مهر ماه خبرداد.
کد خبر: ۸۷۵۷۳۷۹
|
۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۰

رضا ابراهیمی مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین از برگزاری "نهضت ما زنده ایم"، ویژه دانش آموزان دختر در روز 25 مهر ماه همزمان با سالروز اسارت خانم معصومه آباد خبر داد.

وی در این خصوص اظهار کرد: این برنامه روز 25 مهرماه به صورت همزمان راس ساعت 9 صبح در 70 دبیرستان دخترانه استان عملی می‌شود که همکاری های صمیمانه اداره آموزش و پرورش استان در این امر یاری گر ما بوده اند.

ابراهیمی با اشاره به اهداف این نهضت اذعان کرد: هدف از این همایش و نهضت ترویج و توسعه عمومی فرهنگ حجاب، حفظ و زنده نگه داشتن ارزش های انقلاب اسلامی و فرهنگ ایرانی در دانش آموزان دختر، ترغیب دختران متدین و انقلابی به مقابله با تهاجم فرهنگی، تقویت شجاعت، عفت و احساس مسئولیت بین دختران جوان، معرفی جذابیت های دین مبین اسلام و نهایتا ایجاد زمینه های آشنایی با الگوهای روز می‌باشد.

این مسئول با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب تبیین کرد: رهبر معظم انقلاب تاکید داشته اند که خانم معصومه آباد را به عنوان الگو به جوانان معرفی کنیم و نیز سایر الگو ها باید جامعه پذیر باشند تا دختران جوان بتوانند از آنها الهام گرفته در این جهت تشویق شوند، نیز الگو هایی که به آنان ارائه می‌شود باید در تراز انقلاب باشند.

ابراهیمی با تاکید بر اهداف نهضت ما زنده ایم اذعان کرد: امروز حضور دختران در نهضت ما زنده ایم هم راستا با نهضت عاشورا است و بیانگر این مطلب می‎باشد که این نهضت در راستای نهضت عاشورا و با الگو گیری از کربلا اهداف پیش رو با پیروی از رهبر معظم انقلاب، به دنیا ثابت میکنند اینان همان نسلی هستند که مقدمات ظهور ولی عصر(عج) را آماده خواهند کرد.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه صاحب الامر (عج) در ادامه این گفتگو به برنامه های ویژه این سازمان طی ماه محرم اشاره کرد و گفت: اعضای بسیج دانش آموزی در مدارس هر روز در مراسم صبحگاه مراسم قرائت زیارت عاشورا را خوهند داشت و نیز هیئت عزاداری حضرت قاسم و حضرت علی اکبر(ع) را در مدارس پیش بینی کرده ایم.

وی در پایان گفت: مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان در دهه اول و دوم محرم در تمامی مدارس برگزار می‌گردد.

1004/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها