بازدید فرمانده بسیج نیشابور از نمایشگاه توانمندی نیروگاه سیکل ترکیبی خیام +تصاویر

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نیشابورصبح امروز باجمعی از معاونت های این ناحیه از نمایشگاه توانمندی نیروگاه سیکل ترکیبی خیام در زمینه اقتصاد مقاومتی دیدار کرد.
کد خبر: ۸۷۵۷۸۱۸
|
۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سرهنگ پاسدار سید علی اکبر حسینی در این دیدار  خطاب به فعالان این نیروگاه بیان داشت: شما عزیزان در خط مقدم مبارزه بادشمنان در جنگ اقتصادی هستید
 
وی اظهارداشت: در شرایط فعلی که دشمنان یک جنگ چند وجهی علیه نظام جمهوری اسلامی را شروع کردند نگاه داشتن نیروگاه بدون تعطیلی در شرایط تحریم و رفع مشکلات بوجود آمده در طول عمر بیست ساله این نیروگاه چیزی جزجهاد نمی توان نام نهاد.

حسینی افزود: امروز در همه جامعه از دور افتادترین نقاط تا صنایع ما وابسته به این انرژی است اگر این انرژی قطع بشود می تواند ضربات مهلکی را وارد کند.

اطر نشان می شود؛ شرکت مدیریت تولید برق خیام تاکنون موفق به ساخت حدود 500 قطعه شده است که تعداد زیادی از قطعاتی که در گذشته از خارج کشور وارد می شدند، هم اکنون توسط نیروهای بومی ساخته می شوند.

این نیروگاه همچنین در راستای حفظ محیط زیست،150 هکتار فضای سبز ایجاد کرده و از این نظر در رتبه نخست نیروگاه های کشور قرار دارد.
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها