خبرهای داغ:
فرمانده پلیس راه آهن شمالشرق گفت:

دستگیری دوازده نفر به دلیل سنگ پرانی به قطارها

سرهنگ مالکی در صبحگاه نیروی انتظامی راه آهن شمالشرق گفت: در شش ماه اول امسال سنگ پرانی به قطار ها40 درصد کاهش یافته است و دوازده نفر از افراد متخلف درحال سنگ پرانی به قطار شناسایی و دستگیر شدند.
کد خبر: ۸۷۵۷۹۷۴
|
۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سرهنگ محمد رضا مالکی در مراسم صبحگاه مشترک پلیس راه آهن شمالشرق به مناسبت هفته نیروی انتظامی که در مقر فرماندهی این نیرو در راه آهن شمالشرق(1)  برگزارشد در سخنانی اظهار کرد: با تلاش شبانه روزی پلیس راه آهن، در شش ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل سنگ پرانی به قطار ها40 درصد کاهش یافته است و دوازده نفر از افراد متخلف درحال سنگ پرانی به قطار شناسایی و دستگیر شدند.

وی با اشاره به اینکه کشفیات مواد مخدر در این مدت 36 درصد افزایش یافته است ،تاکید کرد: میزان 78درصد این کشفیات از طریق منابع خبری مردمی و اطلاعاتی انجام شده است.

فرمانده پلیس راه آهن شمالشرق ادامه داد: نسبت کشف به وقوع سرقت در این زمان از 22 درصد رشد برخوردار است که نشانه ارتقای همکاری و اعتماد مردم به پلیس است.

معاون استاندار سمنان و فرماندار شاهرود هم در این مراسم گفت: امروزه ارتباط و اعتماد مردم به پلیس رمز موفقیت این نیرو در عرصه های مختلف انتظامی است.

سید محمد رضا هاشمی افزود:سال گذشته بیش از 600 بار گروهک های تکفیری و داعش قصد ورود به کشور ایران اسلامی را داشتند که با بیداری و هوشیاری نیروهای مسلح شناسایی و در نطفه خفه شدند.

وی افزود:به برکت درس های محرم و نهضت عاشورا و خون شهدا ایران اسلامی مانند جزیره ای امن در منطقه ای که در آتش و دودشعله ور است، در آرامش کامل به سر می برد.

وی با تقدیر از رونمایی طرح دانستنی های نیروی انتظامی ،تاکید کرد: افزایش آگاهی های مردم از آسیب های اجتماعی و فردی و دانستی های پلیس نیاز های بسیاری از مردم را رفع خواهد کرد.

معاون استاندار سمنان و فرماندار شاهرود تاکید کرد: حفاظت از حوزه هزار و 500کیلومتری راه آهن شمالشرق توسط پلیس ارزشمند است.

هاشمی فعالیت های پلیس در حوزه های مختلف به ویژه در فضای مجازی را شایسته تقدیر دانست و ادامه داد: بیش از 42 درصد طلاق ها به دلیل استفاده ناصحیح از شبکه های اجتماعی است.

وی از خانواده ها به ویژه والدین خواست با صمیمیت بیشتر بر فعالیت های فرزندان خود نظارت داشته باشند.

مدیر کل راه آهن شمالشرق(1)، هم در این صیحگاه گفت: امنیت آرزوی همه افراد بشر است و نیاز امنیت در جامعه را پلیس تلاشگر و همیشه بیدار تامین می کند.

حمید درباغ عنبران افزود: همانطور که نام پلیس برای تبه کاران وحشت آفرین است ، برای مردم ایمنی و آسایش به ارمغان می آورد.

وی تلاش در پیشگیری از وقوع جرم با فراگیر ساختن ارزش های اسلامی ،اخلاقی و دینی را از ضروری ترین نیازهای جامعه امروز دانست.

در این مراسم از نیروهای تلاشگر پلیس راه آهن شمالشرق با اهدای لوح تقدیر شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها