مسئول سازمان اردویی سپاه شهدا آذربایجان غربی:

آذربایجان غربی پذیرای 70 هزار دانش آموز در اردوهای راهیان نور است

چراغی گفت: آذربایجان غربی پذیرای 70 هزار دانش آموز در اردوهای راهیان نور است.
کد خبر: ۸۷۵۸۸۲۷
|
۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۰۵:۵۷
به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج، حسنعلی چراغی،مسئول سازمان اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه شهدا آذربایجان غربی اظهار داشت: آذربایجان غربی هماهنگی های لازم برای میزبانی از کاروان های راهیان نور را انجام داده و از آمادگی لازم برای میزبانی از 70هزار نفر دانش آموز را داراست.
 
وی ادامه داد: 30 هزار نفر از دانش آموزان از آذربایجان غربی، 28 هزار نفر از آذربایجان شرقی و 12 هزار نفر از اردبیل  در قالب زائران راهیان نور از مناطق عملیاتی شمال غرب امسال بازدید می کنند.
چراغی اظهار کرد: یادمان های شهدای شیمیایی و شهدای دارساوین و بلفت سردشت، یادمان شهید بروجردی نقده، یادمان شهید ناصر کاظمی و شهدای تمرچین پیرانشهر جزو یادمان های مهم آذربایجان غربی است که سالانه زائران بسیاری از این یادمان ها بازدید می کنند.
 مسئول سازمان اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه شهدا آذربایجان غربی برگزاری نمایش رزمی، فرهنگی و بصیرتی علمداران ولایت را از دیگر برنامه های پیش بینی شده برای زائرین عنوان کرد و گفت: این نمایش شبانه برای زائران نمایش داده می شود.
گفتنی است،اعزام کاروان های راهیان نور دانش آموزی از  10 مهرماه شروع شده و تا اوایل آذرماه ادامه دارد.
بنابراین گزارش،قشار مختلف مردم و خانواده ها نیز در ایام عید نوروز به این مناطق رهسپار می شوند.
به گزارش کوله بار، آذربایجان غربی سالانه پذیرای حدود 200 هزار نفر زائر از استانهای همجوار در اردوهای راهیان شمالغرب کشور است.
این زائران از مناطق عملیاتی جنوب استان و نیز مرکز استان بازدید می کنند.
ارسال نظرات