مسئول قرارگاه امر به معروف و نهی از منکر سپاه امام رضا(ع) در گفتگو با"بسیج" عنوان کرد

ترویج منکرات با عناوین تجلیل از هنر و هنرمند و آزادی

مسئول قرارگاه امر به معروف و نهی از منکر سپاه امام رضا(ع) بیان داشت: متاسفانه در زمینه‌های ترویج منکر با نام تجلیل از هنر و هنرمند و آزادی بی قید و بند مردم خواسته و یا ناخواسته روی منکرات سرمایه گذاری می شود.
کد خبر: ۸۷۵۹۱۳۶
|
۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۰
عباس حجازیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، در خصوص برنامه‌های هفته امر به معروف و نهی از منکر سپاه امام رضا(ع) در سال 95 اظهار داشت: آموزش ارکان امر به معروف و نهی از منکر و توانمندسازی نیروی انسانی در این زمینه از مهم ترین اقداماتی است که در این هفته اجرا می‌شود.
 
 وی همچنین بیان داشت: یکی از اقدامات عملیاتی جهت گسترش این فریضه الهی اجرای برنامه عملیاتی به نام"شهید فقیهی فر"، یکی از شهدای امر به معروف و نهی از منکر استان است که در آن در هر ناحیه مقاومت بسیج با توجه به ضوابط تعریف شده؛ یکی از محله‌های خود را که در آن بیشترین حساسیت‌ها و آسیب‌ها را دارا می باشد بعنوان محله هدف با تعداد پایگاه و حلقه‌های امر به معروف و نهی از منکر صالحین هدف تعیین و با آموزش‌ها و توجیهات مختلف و برنامه کاری مشخص به این فریضه الهی با رویکرد ایجابی می‌پردازند.
حجازیان همایش تجلیل از آمران به معروف و ناهیان از منکر و یادواره شهدای امر به معروف و نهی از منکر را از دیگر برنامه‌های این هفته در سطح استان برشمرد.
 
مسئول قرارگاه امر به معروف و نهی از منکر سپاه امام رضا(ع) تصریح کرد: حکایت نظام ها و بخش قابل توجهی از مسئولین آن در اهتمام به وظایف و تکالیف الهی و رسمیشان که با توجه به قانون اساسی و سایر قوانین از جمله قانون امر به معروف و نهی از منکر دارند بیش از آنکه درصدد باشند به استانداردهای نظام اسلامی نزدیک شوند متاثر از استانداردهای بین المللی هستند.
 
وی ادامه داد: در قانون اخیر امر به معروف و نهی از منکر برای همه سازمان‌ها و مسئولین و آحاد مردم؛ معروف و منکر، فرهنگسازی و ارتقای آگاهی‎های مردم، آموزش‌ها، الزام مسئولین به حمایت از آمر و ناهی و پشتیبانی از حرکت‌های مردمی و حمایت‌ها قضایی از امر و ناهی تعیین و تبیین شده است.
 
وی تصریح کرد: هر چند زمان چندانی از تصویب نهایی و ابلاغ قانون امر به معروف و نهی از منکر نگذشته است؛ نه تنها این قانون جدی گرفته نشده است بلکه در زمینه‌های ترویج منکر با نام تجلیل از هنر و هنرمند و آزادی بی قید و بند مردم خواسته و یا ناخواسته روی منکرات سرمایه گذاری می شود.
 
حجازیان خاطر نشان کرد: از مهم ترین مصادیق مهم ترویج منکرات توسط دشمن دلسرد کردن مردم نسبت به نظام اسلامی و سست کردن پایه‌های نظام در زمینه‌های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و غیره است که همه این موارد در کنار تلاش‌های خالصانه و صادقانه فراوانی که خادمان به نظام اسلامی و مردم انجام می دهند حکایت از عدم جدیت بخش‌های قابل توجهی از ظرفیت مسئولین و سازمان‌ها و متولیان امر دارد که نیاز به مطالبه‌ جدی و پاسخگو نمودن مسئولین از سوی مردم متدین ایران اسلامی و وفاداری به اسلام و انقلاب دارد.
 
وی تاکید کرد: بایستی با همه جانبه‌گری شایسته و به دور از هر نوع جریان سیاسی و حزب گرایی چهارچوب‌های نظام اسلامی و اسلام ناب در همه ابعاد از سوی مردم مطالبه گردد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها