خبرهای داغ:
به همت سازمان بسيج مهندسين استان سمنان؛

نخستين نشست ستاد پایش وعارضه یابی صنایع راکد استان سمنان برگزار شد

نخستين نشست ستاد پایش وعارضه یابی صنایع راکد استان سمنان به همت سازمان بسيج مهندسين صنعت و معدن و عمران و معماري استان سمنان برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۵۹۳۲۲
|
۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در سمنان، نخستين نشست جلسه ستاد پایش وعارضه یابی صنایع راکد استان سمنان به همت سازمان بسيج مهندسين صنعت و معدن و عمران و معماري استان سمنان در سالن جلسات سپاه استان سمنان برگزار شد.

در اين نشست اسحاق هراسانيان جانشین سپاه استان سمنان در ابتدا سخنان خود ضمن تسليت به مناسبت ايام محرم الحرام و شهادت سرور و سالار شهيدان و 72 تن از ياران باوفاي ايشان اظهار داشت: بايد ادامه دهنده راه امام حسين(ع)‌باشيم؛ چرا كه حسين مصباح الهدي و سفينه النجاه است و هيچ كشتي نجاتي مانند کشتی نجات امام حسین(ع) ما را به سعادت نمی رساند.

وي با تأكيد بر اينكه حفظ نظام از اوجب واجبات است، گفت:‌رهبر معظم انقلاب همواره بر حفظ انقلاب و نظام تأكيد دارند؛‌چرا كه اگر موقعيت امروز ما دچار خدشه شود اسلام سیلی خواهد خورد و به همین زودی ها جبران نخواهد شد؛ بنابراين بايد گوش به فرمان رهبري باشيم.

جانشين سپاه استان سمنان با تأكيد بر تقويت خودکفایی وخود باوری جبهه اقتصادی در عرصه صنعت اظهار داشت: بحث عارضه يابي از مباحث بسيار مهم و بي نظير است كه حلال موانع و مشكلات بسياري خواهد بود.

بر اساس اين گزارش؛ مهمترين هدف ستاد پايش و عارضه يابي صنايع راكد استان سمنان كه طي دستورالعملي به سازمان بسيج مهندسين ابلاغ شده است دو هدف شناسايي و عارضه يابي صنايع بحران زده، نيمه فعال و راكد جهت رفع موانع توليد و برگشت به چرخه توليد و سازماندهي مهندسين بسيجي در قالب گروه هاي جهادي و كادرسازي گروه هاي تخصصي و موضوعي است.

خاطرنشان مي شود از جمله منظورهاي اين ستاد تهيه بانك اطلاعاتي صحيح از صنايع، ارتقاي سطح بهره وري و رونق چرخه توليد، حفظ انسجام و نقش آفريني مهندسين بسيجي حوزه صنعت در عرصه تخصصي خود و تعامل سازنده و ارتباط بين اقشار و دستگاه ها در حوزه هاي گوناگون به خصوص در حوزه صنعت است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها