خبرهای داغ:
در پنجمین شب از مراسم سوگواری اباعبدالله در مسجد دانشگاه آزاد قزوین:

حضور استاندار در مراسم سوگواری اباعبدالله دانشگاه‌آزادقزوین

پنجمین شب از مراسم سوگواری سید و سالار شهیدان در مسجد امام رضا(ع) دانشگاه آزاد قزوین، با حضور استاندار قزوین و نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری همراه بود.
کد خبر: ۸۷۵۹۷۶۰
|
۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، در این مراسم معنوی و زیبا که همچون شبهای گذشته با استقبال گسترده ی استادان، کارکنان، دانشجویان همراه شد، رییس دانشگاه آزاد اسلامی قزوین ضمن خیرمقدم به همتی استاندار قزوین و حجت الاسلام تلخابی نماینده مردم قزوین د مجلس خبرگان رهبری، اظهار کرد: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی قزوین با برپایی هیاتی یکدل و صمیمی نشان دادند که علاوه بر مباحث علمی و پژوهشی، در تقوا هم پیشتاز هستند.

دکتر موسی خانی حضور در مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) را توفیق بزرگی دانست و افزود: باید قدر این مساله را بدانیم و امیدوارم همواره با ائمه ی اطهار (ع) باشیم و انشاءالله همه عاقبت به خیر باشیم و کار کرد خود در این جهان گذرا را بالا ببریم.

حجت الاسلام دکتر تلخابی نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری نیز در این مراسم ضمن بیان روایاتی از قیام بزرگ عاشورا، از حضور در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین ابراز خرسندی نموده خاطر نضان کرد: هدف امام حسین (ع) روشنگری، هدایت، تحقق عدالت و تحقق آزادی بوده و برای رسیدن به این هدف هر کاری انجام داده است.

9001/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها